זכיית תלמידי נס ציונה בתחרות תסריטים ארצית

$(function(){setImageBanner('a7faaa07-52a9-42a9-8cba-974fda4d8d64','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בתחרות פיצ'ינג ארצית - לכתיבת תסריטים זכה במקום שני מבין 280 מתחרים, התסריט "אבסורד" שכתבו 4 תלמידים ממגמת תקשורת וקולנוע ב"בן גוריון"

צילום עצמי

השבוע נתבשרנו על זכייה נוספת שגרמה גאווה גדולה למגמת התקשורת ו"לתיכון בן גוריון". התלמידים הגיעו לגמר ארצי מרגש ומכובד, בתחרות פיצ'ינג בה כותבים התלמידים תסריט מקורי לסרט עלילתי, ומציגים אותו בצורה יצירתית בפני חבר שופטים מכובד מהתעשייה.

תלמידי הקבוצה הזוכה הם כיתה יב' אריאל ליבוביץ, נועם וונש, גיל גרוס, ונועה רפאלי.

את כתיבת התסריט "אבסורד" הובילו אריאל וגיל - התסריט עוסק בבחור צעיר, שמשועמם מחייו חסרי התכלית, יום אחד לאחר תאונת דרכים, מתעורר הצעיר בסיטואציות שונות ומפתיעות, ומגלה חיים סוערים, מרתקים ושונים, כיצד כל זה ייגמר...תגיעו לערב הגמר שייערך באשכול פייס ביום שני 19/3 ותוכלו לצפות בסרט.

בחזרה לתחרות, כ- 30 בתי ספר מכל הארץ שלחו 280 תסריטים ולגמר הנוצץ הגיעו 10 תסריטים בלבד, התלמידים הגיעו לחדר השיפוט והציגו בפני השופטים בהתלהבות רבה, את התסריט ואת רעיונות הבימוי והלוקיישנים השונים הצפויים להצטלם במסגרת הסרט.

השופטים כאמור התלהבו מהתסריט הייחודי ומתוכנו, והעניקו לתלמידים את המקום השני והמכובד.הסרט "אבסורד", צולם בהשתתפות השחקן העולה חן גיבעתי, שחקן צעיר מהתעשייה, שמשתתף בסרטים רבים וכן בהצגות בקאמרי.

מספרת רכזת המגמה מירב שלזינגר, אשר ליוותה את התלמידים, בצילומי הסרט ואף השתתפה בתפקיד קטן: "אני עושה הכל כדי לעזור לתלמידיי, ואם צריך גם מצטלמת כשחקנים בסרטים שלהם, כבר הייתי בעבר שוטרת, מורה, מזכירה, מגדת עתידות, ובסרט הנוכחי אמא..." אגב, המורה גולן גם הוא עזר לתלמידים, בימי הצילום והעריכה.

התלמידים סיכמו את חווית הזכייה כמרגשת, והתלהבו גם מהפרס בשווי 3000 ש"ח. אריאל הבמאי סיכם את החוויה " היה מאתגר לכתוב את התסריט, והיה קשה אך שווה בימי הצילומים. מנהלת התיכון איריס דורון, בירכה את התלמידים, מירב וצוות המורים ופרסמה הודעת זכייה באתר צוות התיכון.

נזכיר כי מגמת תקשורת-קולנוע ורדיו, היא הוותיקה והמובילה בעיר נס ציונה. המגמה קיימת כבר 18 שנים, את המגמה מובילה מיום הקמתה רכזת המגמה מירב שלזינגר, ולצידה המורה גולן ארביב ולאחרונה נוספה לצוות, אשת הרדיו שעבדה במשך 30 שנה ברשות השידור צביה ויצמן.



התלמידים הזוכים הם תלמידי כיתה יב' אריאל ליבוביץ, נועם וונש, גיל גרוס, ונועה רפאלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה