חברת החשמל התעוררה... סוף סוף בדיקת קוי מתח יזומה בנס ציונה ולא רק תגובה לתקלות !

$(function(){setImageBanner('333dcffe-0aac-43df-8b25-afed65f4b64c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הפסקות חשמל בנס ציונה- אותרה תקלה בקווי החשמל המוליכים חשמל לשכונת הוואלי, והיא טופלה. אנשי חברת החשמל ממשיכים בסריקות יזומות להבטחת תקינות קווי ההולכה בעיר.
כך דווח בישיבת נציגי החברה עם בכירי עיריית נס ציונה אתמול.

דוברות עיריית נס ציונה

הפסקות חשמל בנס ציונה חברת החשמל בהודעה חשובה 

מנהל אגף רשת דן והחוף של חברת החשמל לראש העיר אתמול: אותרה תקלה בקווי החשמל המוליכים חשמל לשכונת הוואלי, והיא טופלה. ממשיכים בסריקות יזומות להבטחת תקינות קווי ההולכה בעיר

בהמשך לפנייתו של ראש העיר שמואל בוקסר למנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, אתמול התקיימה פגישה מקצועית בהשתתפות ראש העיר והצוותים המקצועיים בעירייה עם מנהל אגף רשת דן והחוף בחברת החשמל , אברהם ראבוחין, מ"מ מנהל מרכז ביצוע שפלה, אבי אהרוני ומנהל מח תפעול השפלה, חיים כהן.

בפגישה העלה ראש העיר את המצוקה הגדולה אותם חווים תושבי העיר באזורים ספציפיים, הסובלים מנתוקי חשמל חוזרים ונשנים אשר משבשים באופן משמעותי את חייהם. עוד אמר ראש העיר כי באחריות חברת החשמל לעשות הכל, בכדי לאתר את התקלות החוזרות ולפעול באופן מיידי בכדי להבטיח אספקת חשמל סדירה לתושבים.

על פי עדכון חברת החשמל, סריקות לאיתור התקלות בנס ציונה כבר החלו, ואכן בחמישי האחרון אותרה תקלה בקו ראשי המוליך חשמל לשכונות העמק, כפר אהרון וטירת שלום. התקלה אותרה לאחר סריקה טרמוגרפית בחום ובעקבותיה הוחלפה היחידה התקולה בחדשה. על פי בדיקות תקינות הרשת שבוצעו, הקו עובד ומוליך חשמל באופן תקין.

עוד עדכנו צוותי חברת החשמל כי בנס ציונה קיימים היום 8 קוי מתח גבוה, כאשר בעוד כשבועיים צפוי להיכנס לפעולה קו מתח נוסף, אשר ישפר את הולכת החשמל לשכונות. בנוסף,ממשיכה חברת החשמל בבדיקות יזומות לאיתור נקודות כשל נוספות ברשת, וככל שאלו ימצאו הם יתוקנו.

בשל המלחמה, לא הושלמו עבודות מתוכננות של חברת החשמל המתבצעות בפתחו של כל חורף, לגיזום עצים ומניעת מגע של העץ ברשת ושיבושה.

עבודות הגיזום, נועדו לבודד מתח גבוה ולמנוע סכנות של קצרים ברשת החשמל הנגרמות בשל רוחות והתעופפות ענפים. מחברת החשמל עדכנו כי עבודות תחזוקת הקווים בנס ציונה, יימשכו בימים הקרובים בכוחות מתוגברים והן יבוצעו עד סוף החודש, פעולה הצפויה להפחית את סיכוי הפגיעה בקווי ההולכה.

ראש העיר שמואל בוקסר: "אני מודה לצוותי חברת החשמל על הטיפול המהיר והיסודי בבעיות אספקת החשמל בעיר. כולנו מבינים שאספקת חשמל סדירה לבתים, היא תנאי בסיסי לחיים בשנת 2024 ובמיוחד בזמן מלחמה. נמשיך לשמור על קשר ישיר עם הצוותים המקצועיים בחברת החשמל ולוודא הולכת חשמל תקינה לתושבים".

אברהם ראבוחין, מנהל אגף רשת דן והחוף:
״אנו רואים חשיבות רבה בשיפור איכות ואמינות האספקה לכלל תושבי נס ציונה ונקדם שיתוף פעולה עם העירייה להטמנת קווים באזורים בהם העירייה מקדמת פרויקטים של התחדשות עירונית.
נמשיך ונפעל על מנת לצמצם למינימום האפשרי את המפגעים ברשת החשמל במטרה לספק חשמל אמין ואיכותי לכלל לקוחות החברה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה