חברת החשמל: תחנת משנה ניידת חדשה הוצבה בנס ציונה ותיכנס לפעולה כבר מחר. תסייע במניעת תקלות.

$(function(){})

הודעה על כך נמסרה בפגישת עבודה, לדיון בנושא התקלות הרבות בעיר, בין ראש העיר בוקסר וצוותו לבין מנהל אגף הרשת במחוז דן וחוף של חברת החשמל, מר רובוחין.
וגםף תחנת משנה קבועה אשר תשפר את אמינות אספקת החשמל בעיר ותענה על הגידול ביקושים - תוקם ממזרח לכביש 431 במהלך שנת 2022.

ח. חשמל

בישיבה שהתקיימה בין ראש עירית נס ציונה, שמואל בוקסר, למנהל אגף רשת דן וחוף בחברת החשמל, אברהם רבוחין נדון שיתוף הפעולה בין העירייה לחברת החשמל, טיפול בבעיות אספקת החשמל ושידרוג רשת החשמל בעיר.

בפגישה נכחו גם מנכ"לית העיריה דפנה קירו כהן, מהנדס העיר, בועז גמליאל, מנהלת מרכז ביצוע שפלה, שרלי שריקי ואנשי מקצוע נוספים בחברת החשמל.

בפגישה עדכן מנהל האגף מר רבוחין כי תחנת משנה ניידת, אשר מהווה חלק חשוב ממערך אספקת החשמל לעיר מוחלפת בימים אלו עקב תקלה בשנאי. תחנה חדשה צפויה להיכנס לפעולה מחר, יום ה' 21.1.21. כמו כן, תחנת משנה קבועה אשר תשפר את אמינות אספקת החשמל בעיר ותענה על הגידול ביקושים - תוקם ממזרח לכביש 431 במהלך שנת 2022.

נציגי חברת החשמל הציגו בפגישה את פעילות החברה בעיר לשיפור אספקת החשמל, ביניהן, עבודות לשידרוג רשת החשמל , היערכות מקיפה לקראת החורף שכללה החלפת קווי חשמל, שידרוג קווים , החלפת שנאים , גיזום עצים ועוד.

עוד סוכם בפגישה על הידוק ממשקים ושיתופי פעולה בין העירייה לחברת החשמל לצורך טיפול בתקלות שוטפות ודרכים לשיפור השרות לתושב.
מסכם ראש העיר שמואל בוקסר:

"תושבי העיר חוו בחודשים האחרונים תקלות תדירות באספקת החשמל, ברור לנו כי זה הוא נושא מרכזי הדורש טיפול יסודי ומיידי ועל מנת שנבטיח אספקת חשמל סדירה לתושבים. אני שמח כי בחברת החשמל מבינים את חשיבות הנושא ונדרשים לפתרון הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך להבטחת אספקת חשמל סדירה, גם לאור הגידול הצפוי בביקושים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה