חברת חשמל נערכת לגל החום הגדול: מזהירה מפני הפסקות חשמל בימים הקרובים.

$(function(){})

השרב הגדול: חברת החשמל ערוכה למזג האוויר השרבי. תספק קודי חירום במקרים חריגים לבעלי מונה תשלום מראש ומבקשת מהציבור לחסוך בשימוש בחשמל.

עובדי חברת חשמל בעבודות תחזוקה צילום יוסי וייס

כל מעלת חום מעלה את צריכת החשמל ב-5%  נוספים

כחלק מההערכות חברת החשמל למזג האוויר השרבי הצפוי השבוע מודיעה החברה כי היא ערוכה לגל החום. החברה תמנע השבוע מפעולות אכיפה ובמקרים חריגים, יסופקו קודי חירום ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש.

חברת החשמל נערכה לשיאי הביקוש ותגברה את צוותי העבודה לקראת השרב הצפוי השבוע. במהלך כל השנה חברת החשמל מבצעת עבודות תחזוקה כך שהרשת ומערכת הייצור ערוכה בהתאם.

חברת החשמל מציינת כי למרות היערכות מקיפה עלולות להתרחש תקלות מקומיות והפרעות לא צפויות. החברה מתריעה מפני הפרעות באספקת החשמל ופגיעה בקווי מתח בשל שריפות, תופעה אופיינית במזג אוויר שרבי, ומבקשת מהציבור לגלות ערנות ולהימנע מהדלקת אש סמוך לקווי חשמל.

לחסוך בחשמל ולרכוש סוללות גיבוי 

במקרה של שריפות מתחת קווי חשמל חברת החשמל מחויבת לניתוק אספקה זמני מטעמי בטיחות. חברת החשמל מבקשת מציבור לקוחותיה לגלות עירנות ולדווח במקרה של חוטים קרועים ומזהירה מפני סכנת התחשמלות. יש להתרחק מכל מפגע חשמל ולדווח מיידית לכיבוי אש,משטרה או שירות לקוחות של חברת החשמל.

עוד מוסיפים בחברת החשמל כי מומלץ להתייעל אנרגטית, לחסוך בחשמל ולכוון את המזגן על 25 מעלות. כל מעלה נמוכה מזו מהווה תוספת של 5% בצריכת החשמל. במקרה של שימוש במכשירים מצילי חיים , חברת החשמל ממליצה להערך עם סוללות גיבוי ובמקרי חירום להתפנות לבית החולים.

מספרי חירום חברת חשמל 

חברת החשמל עומדת לרשות ציבור הלקוחות באמצעות מגוון אמצעי הקשר: דף הפייסבוק, אתר האינטרנט, שירות ווטסאפ למספר 0557000103 ומרכז שירות 103 של החברה ונטפל בכל תקלה או מפגע אשר עלולים לנבוע כתוצאה מהחום הכבד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה