מסיבות סילבסטר או נוביגוד? לא בבית ספרנו.. השיטור המשולב בנס ציונה בכוננות.

$(function(){})

הערב, ערב השנה האזרחית החדשה יתגברו כוחות משטרה את כוח השיטור העירוני בעיר ותוחמר אכיפת תקנות הסגר השלישי וצנוע התקהלויות בערב השנה האזרחית החדשה. זו רשימת הקנסות הממתינים למי שיפר את התקנות.

צילום עצמי

מתוכננים לחגוג את סוף שנת 2020? הקנסות ימתינו לכם בשנת 2021

היערכות מוגברת של כוח השיטור המשולב בתוספת שוטרי משטרת ישראל יאכפו הערב, ערב השנה האזרחית החדשה את תקנות הסגר כפי שנקבעו על ידי קבינט הקורונה.

הכוח המתוגבר יפעל בנס ציונה החל מהערב ובמהלך כל סוף השבוע הקרוב.

תושבי נס ציונה שימו לב- קנסות ינתנו על ידי משטרת ישראל:
קנס על הפרת בידוד בגובה של 5000 ש"ח,
קנס על התקהלות אסורה- עלול להגיע ל 1000 ש"ח.

שנת 2021 נפתחת תחת הגבלות סגר כללי שהוטל ברחבי הארץ לנוכח עליה מדאיגה בתחלואה. בנס ציונה נכון להיום מספר גבוהה של 93 חולים פעילים וכאלף מבודדים.

עיריית נס ציונה קוראת לתושבים לשמור על הוראות הסגר, להימנע מהתקהלויות וממפגשים חברתיים ולהקפיד על כללי הריחוק החברתי, עטיית מסכות ושמירה על חובת הבידוד - עבור מי שנדרש לכך.

ראש העיר שמואל בוקסר: הבוקר התבשרנו כי נס ציונה צהובה. נתון רב משמעות עבור ילדי כיתות ה ומעלה אשר חוזרים ביום א' הקרוב למסגרות. אסור לנו לגלות שאננות- הצבע הצהוב יכול בקלות להפוך לצבע אדום. המשמעות היא לא רק השארת תלמידים מכיתות ה ומעלה בבית. עליה מדאיגה ברמת התחלואה מסכנת את בריאות הציבור. אני קורא לתושבים לגלות אחריות ולא להפר את הוראות הסגר הכללי.

מבזק חדשות נס ציונה נט אתר החדשות המוביל בשפלה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה