חדשות פלילים שפלה : המשטרה חסמה דרכי גישה פיראטיות לשכונת ג'וראיש

$(function(){})

במסגרת האכיפה המשטרתית המוגברת בשכונת ג'וראיש ברמלה, על רקע הפשיעה החמורה, בוצעו הבוקר חסימות של דרכי גישה פיראטיות למקום, במטרה לסכל חדירת גורמים פליליים ואמל"ח לאזור, למען בטחון תושבי המקום.
***
בנוסף נמסרו צווי הריסה לשתי חוות סוסים שפועלות במקום בניגוד לחוק.

https://pixabay.com חדשות פלילים

 חדשות פלילים שפלה : המשטרה חסמה דרכי גישה פיראטיות לשכונת ג'וראיש 

במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל כנגד השימוש וההחזקה הלא חוקית של אמצעי לחימה, פריטי חבלה וסמים, חסמה המשטרה הבוקר מעברים פיראטיים אל שכונת ג'ואריש ברמלה ודרכי עפר שנפרצו שלא כחוק, המשמשים עפ"י החשד גורמים פליליים להברחתם אמצעי לחימה לא חוקיים וציר הימלטות של חשודים בעת ביצוע עבירות המסכנות את בטחון התושבים.

בתוך כך, צירי הגישה החוקיים והרשמיים תוגברו החל משעות הבוקר במערך שיטור של שוטרי המרחב ולוחמי מג"ב, לחיזוק תחושת הביטחון של תושבי השכונה שומרי החוק, לצד מניעת כניסתם של גורמים פליליים המנסים לפגוע בשגרת חייהם התקינה.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

אחרי החסימה - המשטרה במבצע אכיפה, קנסות ושלילת רישיונות 

בהמשך היום ביצעה המשטרה פעולות אכיפה נגד עברייני תנועה בהיבטי רישוי ועבירות בתחום האמל"ח, למען בטחון התושבים.

בתוך כך, במהלך חיפושים שנערכו ע"י שוטרי מרחב שפלה ולוחמי מג"ב במתחמי מגורים בשכונה, נתפס אקדח איירסופט ונעצרו שני חשודים לחקירה.

  • במסגרת אכיפת חוקי התנועה, נרשמו 53 דו"חות בגין עבירות מסכנות חיים.
  • שני נהגים שנתפסו בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים הועברו להמשך חקירת בוחני התנועה של משטרת ישראל, רשיונם נפסל ורכבם הושבת ל- 30 יום.
  • 32 כלי רכב הורדו מהכביש בעקבות ליקויים שאינם מאפשרים את המשך הנסיעה.

בנוסף נמסרו צווי הריסה לשתי חוות סוסים שפועלות במקום בניגוד לחוק.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה