חדש בנס ציונה: ב4.4 ייפתח המרכז למשפחות מיוחדות, עבור בני המשפחה של ילדים עם צרכים מיוחדים.

$(function(){setImageBanner('95c6e10d-48c9-42eb-ba44-340aeec68ddf','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

המרכז למשפחות מיוחדות, הינו שירות חדש של אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נס ציונה, עבור משפחות להם ילדים עם צרכים מיוחדים.
המרכז ממוקם ברח' בן גוריון 67, במבנה ששימש בעבר את גן "חלמונית" ועתיד להיות בית עבור כלל בני המשפחה- אימהות, אבות, אחים ואחיות, סבים וסבתות, שהם תושבי העיר.
הפתיחה החגיגית תתקיים ב 4.4.22 ותכלול הופעת יחיד של השחקן דביר בנדק: "כל הדברים הטובים". מוזמנים אליה תושבי ותושבות העיר להם בני משפחה עם צרכים מיוחדים.

רשת

 ראש העיר שמואל בוקסר: "אצלנו בנס ציונה, לכל אחת ואחד יש בית"

המרכז למשפחות מיוחדות, הינו שירות חדש של אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נס ציונה, עבור משפחות להם ילדים עם צרכים מיוחדים. במרכז שיפתח באפריל יתקיימו סדנאות, הרצאות, הדרכות ופעילויות ותוקם קבוצת תמיכה. המרכז נועד לסייע למשפחה המצומצמת והמורחבת, של ילד או ילדה עם צרכים מיוחדים, לאפשר הפוגה משגרת היום המורכבת והעמוסה ולחבר בין המשפחות המקומיות, שיוכלו לשתף ולחלוק את אתגרי היומיום ולתת מידע וכלים לטובת מיצוי זכויות.

המרכז למשפחות מיוחדות עתיד להיות בית עבור כלל בני המשפחה- אימהות, אבות, אחים ואחיות, סבים וסבתות, שהם תושבי העיר.

אירוע הפתיחה החגיגי, במעמד ראש העיר שמואל בוקסר יתקיים ביום שני, ה- 4.4.22 ואליו מוזמנים תושבי העיר להם בן משפחה עם צרכים מיוחדים.
בערב הפתיחה החגיגי תתקיים הופעת יחיד של השחקן דביר בנדק: "כל הדברים הטובים". משפחות מיוחדות מוזמנות לאירוע, ללא עלות אך בהרשמה מראש.כבר בחודש אפריל, לקראת חג הפסח, תחל פעילות משותפת להורים ולאחים של בעלי צרכים מיוחדים. בחודש מאי מתוכננות הרצאות העשרה וידע להורים, פעילות זוגית להורים המתמודדים עם גידול ילד עם מוגבלות.

המרכז ממוקם ברח' בן גוריון 67, במבנה ששימש בעבר את גן "חלמונית". המקום עבר שיפוץ והתאמות בחודשים האחרונים והותאם לפעילויות ומפגשים עבור המשפחות. בחירת תכני המרכז, פעילויותיו ועיצוב אופיו של המקום נעשה בהובלת אגף הרווחה בעיריית נס ציונה, בשיתוף משרד הרווחה ונציגות "נס הורים".

ראש העיר שמואל בוקסר: לראשונה אנחנו פותחים מרכז עבור בני המשפחה של ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים. לאוכלוסייה מיוחדת זו, ישנם צרכים ייחודיים, וכפי שהבטחנו, אנחנו נותנים להם עכשיו מענה".

השירות במרכז למשפחות מיוחדות יינתן ברובו ללא תשלום, ובני המשפחה אינם צריכים להיות בהכרח בעלי תיק או פניה באגף לשירותים חברתיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה