חה"כ בועז טופורובסקי מנס ציונה תוקף: בנתב"ג נערכת "סלקציה פוליטית".



ת ו כ ן מ מ ו מ ן


חה"כ טופורובסקי מביא סיפור מקומם על ישראלית שלא מצליחה להיכנס ארצה למרות שאביה על ערש דווי !
ומזכיר כי בשביל להקים ממשלה, נתניהו חייב את הבוחרים של ליצמן, סמוטריץ׳, בן גביר ודרעי כאן בארץ עד הבחירות והם אלו שנכנסים לאחר סלקציה פוליטית/ דרעי, ליצמן ובן גביר קבעו את היעדים, את הכמות וזהות השבים, ולנתניהו אין את היכולת להתנגד. להפך!

תוכלו לשאול אותו מה שתרצו- מחר יום שני ב12.00 ב"ספיד לייב"

פרטי
לא לחינם בימים אלו הוא מיקם את מירי רגב כסלקטורית של שער הכניסה היחידי למדינה - נתב״ג. בשבילו, בבחירות כל האמצעים מקדשים את המטרה, גם אם מדובר בסלקציה פוליטית הלכה למעשה.
כן, לרבים מאיתנו המילה סלקציה זורקת למקומות חשוכים, למשטרים אפלים של דיקטטורה ופגיעה בזכויות האדם הבסיסיות. משטרים עליהם למדנו בתיכון ולא הבנו איך האזרחים לא התנגדו לשינוי שיטת המשטר המתהווה מולם.
אז מה קשורה הסלקציה לנתב"ג? פשוט מאד. מצביעי בלוק נתניהו IN - השאר OUT. ממשלת ישראל עושה עלינו עוד סיבוב, מרמה אותנו ובמכוון קובעת מי, מאיפה וכמה אזרחים זכאים להיכנס עד ערב פסח או עד הבחירות, מתוך התעלמות ופגיעה ברורה בזכות החופשית של רבים מאיתנו לחזור ולהצביע. הרי אם המשק פתוח, המסעדות, המסחר, התרבות והפנאי, אז מה הבעיה לפתוח את השמים?!?
למה? הכל אינטרס צר וברור: במציאות הנוכחית, בה ראש הממשלה מואשם בשלושה כתבי אישום, רק כרטיס היציאה מהכלא מניע אותו. הוא סחיט ויעשה מה שהקיצוניים יגידו לו, גם אם הדבר פוגע בנו, זוגות צעירים, עולים חדשים או אנשים רוצים לבקר קרוב משפחה ברגעיו האחרונים. כל יום אנחנו מקבלים מאות פניות קורעות לב מאנשים שנשארו תקועים בחו"ל אבל רגב, דרעי, ליצמן ובן גביר קבעו את היעדים, את הכמות וזהות השבים, ולנתניהו אין את יכולת להתנגד. להפך!
אז בשביל לשנות את המציאות חייבים להקים כאן ממשלה חדשה ושפויה שתכיל חוק אחד שווה לכולם. שתכיר בחובות ובזכויות של כלל אזרחי המדינה ללא כל סחטנות, קומבינות למקורבים או העדפת מגזר אחד על אחר. ממשלה ממלכתית שתגיע לכותרות בזכות המעשים החיוביים ולא בגלל ריבים ועסקנות. ממשלה ליברלית רחבה שתדאג קודם כל לאזרח. ממשלה שתחזיר את אמון הציבור במערכת כולה. בשביל שזה יקרה, חייבים יש עתיד גדולה.
פרטי
ת ו כ ן  מ מ ו מ ן
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה