חוגגים פורים במרכז הרפואי קפלן: משלוחי מנות לילדים והפגים שהתחפשו לגיבורי על

$(function(){})

במרכז הרפואי קפלן חגגו את פורים במשלוחי מנות ובתחפושות של גיבורי על. צפו בתמונות המרגשות מחגיגות פורים בקפלן שהרימו את מצב הרוח של החולים והצוות הרפואי המסור של המוסד המשרת במסירות את תושבי נס ציונה, רחובות והאזור כולו.

 יו"ר כללית, יוחנן לוקר ופרופסור טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד

חוגגים פורים במרכז הרפואי קפלן: משלוחי מנות לילדים והפגים שהתחפשו לגיבורי על

קרדיט צילום: המרכז הרפואי קפלן

את הבוקר הזה פתחו ההורים והתינוקות בפגיה במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בחגיגות לרגל חג הפורים - והפגים התחפשו לגיבורי על. לטובת התחפושות, הביאה שלומית סעד כהן, מרפאה בעיסוק בפגיה, גלימות של גיבורי על, העשויות מחומר הניתן לחיטוי, וחיפשה כל אחד מהפגים שההורים שלו היו מעוניינים בכך.

שלומית סעד כהן, מרפאה בעיסוק בפגיה במרכז הרפואי קפלן: "היום, לרגל חג הפורים, הבאנו לפגיה גלימות מיוחדות של גיבורי על מחומר הניתן לחיטוי, והכנסנו אווירה חגיגית לפגיה. גם לפגים מגיע לחגוג את החג, ולא פחות חשוב מכך - להורים שלהם. זמן השהות של התינוקות בפגיה הוא זמן מלא חששות, וניצלנו את חג הפורים בשביל להזכיר להורים שהם והילדים שלהם הם לא פחות מגיבורי על! ניכר היה שההורים מאוד התרגשו, ורבים ביקשו להצטלם עם הפגים למזכרת, בחג הפורים הראשון שלהם יחד".

ד"ר כלנית שפורן הרשקוביץ, מ"מ מנהלת הפגיה במרכז הרפואי קפלן: "התינוקות יכולים לשהות בפגיה החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים ארוכים, וההורים מלווים אותם בתקופה מורכבת ומלאת דאגות. לכן, עבורנו, זו לא רק תחפושת, אלא החגיגה הבוקר היא חלק משמעותי מתהליך הריפוי אותו צריכים לעבור הפגים וההורים גם יחד. אווירת החג, השמחה והצהלה, ששורה יחד אצל הצוות, ההורים והפגים, מייצרות השפעה על הנפש, ובכך תורמות ללא ספק לתהליך ההתחזקות של הפגים וההורים".

גיבור אמתי זה סופרמן בפגיה של המרכז הרפואי קפלן

כאשר אגדל אהיה גיבור על

יו"ר דירקטוריון כללית, מר יוחנן לוקר, חילק משלוחי מנות לילדים מאושפזים במרכז הרפואי קפלן וסייר בבית החולים

היום (ב'), 6.3.23, ביקר יו"ר דירקטוריון כללית, מר יוחנן לוקר, במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, בהובלת מנהל ביה"ח, פרופ' טריף בדר, והנהלת ביה"ח. את הביקור פתח היו"ר בחלוקת משלוחי מנות בחטיבת הילדים, ושוחח עם הילדים המאושפזים, שהתרגשו מהמחווה ושמחו להינות במעט מאווירת החג. משלוחי המנות ניתנו באדיבות עמותת הידידים של המרכז הרפואי קפלן.

לאחר מכן, המשיך היו"ר לביקור במכון ה-MRI החדש והמתקדם של בית החולים, ושוחח עם הצוות על המאמצים הרבים לתת שירות לתושבי האזור וכן על האתגרים. בנוסף, סייר היו"ר בבניין האשפוז החדש, אשר צפוי להיפתח במהלך השנה, אליו יעברו המערך הקרדיולוגי, מערך העיניים, יחידת הדיאליזה והמחלקות הפנימיות. כמו כן, במהלך הסיור ביקר היו"ר בבנייה של חדרי הלידה החדשים, הכוללים חדר לידה טבעית, הצפויים להיפתח גם הם במהלך השנה. את הסיור חתם ביחידת הלוגיסטיקה והמחסן הלוגיסטי של בית החולים, שם שמע מהעובדים על ניהול המלאים והמאמץ לתת שירות ליחידות השונות.

יו"ר דירקטוריון כללית, מר יוחנן לוקר: "המרכז הרפואי קפלן מוביל רפואה מקצועית ואיכותית, והוא מצוי בתנופת בניה אדירה לרווחת המטופלים. הכללית רואה את קפלן כבית חולים חשוב, ומשקיעה משאבים רבים, אשר מטרתם להעניק לתושבי האזור שירותי רפואה מתקדמים, מקצועיים ומסורים, כפי שמגיע להם. התרשמתי מאוד מכל מה שראיתי, ומההון האנושי האיכותי המרכיב את קפלן, ואני מבקש להודות לכל העובדות והעובדים שעושים לילות כימים בעבודתם המסורה ומאחל פורים שמח לכל המטופלים ועובדי קפלן.״

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "אנו שמחים ומברכים על הביקור של יו"ר הדירקטוריון שרצה להגיע ולשמוע על ההישגים הגדולים של בית החולים, לצד האתגרים. בזכות תמיכתם של הנהלת ודירקטוריון הכללית, בית החולים מקדם בימים אלו פרויקטי בינוי רבים, שהמשמעותי ביותר הוא בניין האשפוז החדש. הבניין, שצפוי להיפתח במהלך השנה, יוביל לעליית מדרגה משמעותית בתנאי האשפוז בבית החולים, לצד חיזוק והגדלת הצוות המקצועי והמצוין שלנו, והכל - בשביל לשים את המטופל במרכז ולהעניק לתושבי האזור רפואה מצוינת".

קרדיט תמונות: המרכז הרפואי קפלן

יו"ר דירקטוריון כללית מר יוחנן לוקר ןפרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה