חודש יוני בנס ציונה - חודש הגאווה והסובלנות !

$(function(){setImageBanner('3cbc4b56-12fd-4774-b2b4-c24b02c36e4c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

לתשומת לב "להבה" וכל ההומופובים...
נס ציונה תציין זו השנה השנייה את חודש יוני בסימן חודש הגאווה והסובלנות ותקיים אירועים ופעולות תרבות ופנאי, חינוך והסברה לנוער, לצעירים, לקהילה ולהורים.

דוברות

גם השנה נס ציונה מציינת את חודש הגאווה עם פעילויות חברתיות ומקצועיות שמטרתן העלאת המודעות לזכויות הקהילה הגאה ועידוד שייח של סובלנות.

במועדון הנוער "טוסקנה" יתקיים מופע מושקע, חינוכי וצבעוני המזמין את בני הנוער להכיר את העולם הנוצץ של הדראג ואת האנשים שמאחוריו. המופע בהנחיית זוהרה פלטינום ופלואיד סנואו.

מרכז הצעירים בשיתוף בית הפנאי יארח הרצאה מרתקת לצעירים ולקהילה " ברוך שעשני אישה", בה עמית צוק מספרת את סיפורה האישי, מסע עוצמתי והפכפך של 44 שנים.

בבית יד לבנים תתקיים סדנה לצוותים מקצועיים " הסיפור המשפחתי" סיפור אישי של בחור מהקהילה הגאה המספר על גיבוש זהות ויציאה מהארון, ולצידו אמא המספרת את הסיפור מהזווית שלה. בשיתוף עם הארגונים חוש"ן ותהל"ה.

הרצאה להורים - "החופש לבחור", תועבר על ידי הפסיכולוג רפאל דן בזום, ותכלול מידע איך לשוחח עם הילדים על מיניות ומגדר, איך לאפשר להם בחירות הנכונות וטובות להם ומה קורה כאשר הבחירות שונות מאלו של ההורים.

בתי הספר ותנועות הנוער יצוינו את החודש עם פעילויות חינוכיות, חברי פרלמנט הנוער יחלקו סיכות שבוע הגאווה והסובלנות ויצלמו סרט בהשתתפות בני נוער המשתייכים לקהילה הגאה שיספרו את סיפורם האישי, הסרטון יעלה בעמוד האינסטגרם של פרלמנט הנוער.

עיריית נס ציונה מפעילה לאורך כל השנה מענים רצופים לחברי הקהילה הגאה, בין היתר תנועת הנוער איגי – לנוער גאה ומגוון מענים פרטניים ודיסקרטיים של השרות הפסיכולוגי החינוכי, בית מת"ל, האגף לשירותים חברתיים ומחלקת הנוער.

קבוצת תמיכה להורים עתידה להיפתח בקרוב בשיתוף עמותת תהל"ה. הורים המעוניינים להשתתף במסגרת הקבוצה יכולים לפנות למחלקה לנוער צעירים וקהילה בטל 08-9400959 לפרטים נוספים.

פרטים מלאים על הפעילויות בפרסומי העירייה, בערוצי הדיגטל ובאתר.

הפעילויות במהלך חודש הגאווה והסובלנות הינן פרי שיתוף פעולה בין כל יחידות העירייה וביניהם אגף החינוך, דוברות, רשות לביטחון קהילתי, השירות הפסיכולוגי החינוכי, מת"ל, האגף לשירותים חברתיים, מרכז הצעירים, בית הפנאי ו-המחלקה לנוער צעירים וקהילה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה