חוזרים לבתי הספר וגני הילדים: למעלה מ-600,000 הורים בצעו בדיקות ודיווחו. 1,000 כיתות נמנעו מבידוד.

$(function(){})

בנס ציונה החזרה ללימודים התרחשה ללא תקלות מיוחדות. לא דווח על אירועים חריגים. במישור הארצי - המספרים מאחורי מבצע הבדיקות הגדול ערב החזרה למערכת החינוך.
ההורים אספו 1.4 מיליון ערכות ויותר מ-600,000 הורים דווחו על תוצאות באינטרנט ועוד רבים באמצעות טופס ידני. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.1%. במשרד החינוך הביעו שביעות רצון.

https://pixabay.com בדיקות אנטיגן חזרה ללימודים

שיעור באזרחות טובה! כך מסכמים במשרד החינוך את מבצע הבדיקות ערב החזרה ללימודים

במשרד החינוך מציינים בחיוב את מבצע החזרה ללימודים אשר לווה בבדיקות אנטיגן למניעת בידוד והשבתת מערכת החינוך. בעיר נס ציונה החזרה ללימודים התרחשה ללא תקלות מיוחדות. לא דווח על אירועים חריגים.

מנכל המשרד, יגאל סלוביק, ציין כי שוב ההורים בישראל ובכלל המגזרים מלמדים את ילדיהם וחלק מהציבור המבוגר יותר, שיעור באחריות ובמחויבות חברתית ראויות לציון. למרות ספקות שעלו בקרב רבים ואי שיתוף פעולה שהתעורר מצד אחרים, הורי התלמידים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים מוכיחים בפעם השנייה שניתן לסמוך עליהם!

קליק אחד ואתם מעודכנים רק במה שחשוב - קבוצת ואטסאפ נס ציונה נט

במסגרת "מבצע אנטיגן 2" עם החזרה ללימודים לאחר תקופת החגים הגיעו הורי התלמידים בגילאי 12-3, ואספו כ- 1.4 מיליון ערכות בדיקה מהירה אשר חולקו בעמדות מד"א.

הבדיקות במספרים: 

  • יותר מ- 90% מההורים אשר נדרשו לבצע בדיקות לילדיהם הגיעו לעמדות החלוקה. 
  • יותר מ- 600 אלף הורים דיווחו במערכת הדיווח הדיגיטאלית על ביצוע הבדיקה ותוצאותיה, והשאר בטפסי דיווח ידניים.
  • כ-0.1% מכלל הנבדקים התגלו חיוביים. בכך מנע המבצע סגירתן של כ- 1,000 כיתות ובידודם של כ- 30 אלף תלמידים. נתונים אלו ימשיכו ויתעדכנו בהמשך היום.

מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק: "מבצע אנטיגן 2" מהווה גם הוא כמו "מבצע אנטיגן 1" הוכחה מוחצת לאחריות הורי ישראל. ממטולה ועד אילת בכלל המגזרים, הם גילו מחויבות לבריאות ילדיהם, לבריאות הקהילה, לצמצום הבידודים ולחשיבותה של רציפות הלמידה והנוכחות הפיזית של הילדים במוסדות החינוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה