עדינה תושבת רחובות בת 84 - המתחסנת ה 100 אלף של כללית צפו בווידאו

$(function(){})

הבוקר ברחובות - המתחסנת ה 100 אלף של כללית: עדינה יעקבי בת 84, מרחובות, אחות לשעבר, שמצפה לראות את הנין שלה, קדם, שלא ראתה מאז לידתו. צפו בווידאו המרגש. נכון למוצאי שבת 266 חולי קורונה מאומתים ברחובות. קצב התחלואה יעביר אותה לעיר כתומה.

קרדיט צילום : אופיר לוי

התחסנה וכעת תוכל לראות את הנין שנולד 

עדינה יעקובי היא המתחסנת ה 100,000 של כללית כשישה ימים לתחילת מבצע החיסונים לאוכלוסייה המבוגרת .

מוצאי השבת ברחובות מגלים מספרים קורונה מדאיגיפ. רחובות עיר צהובה עם 266 חולי קורונה מאומתים ויותר מ1/3 נבדקים חיובייים לעומת השבוע שעבר. 

אני המתחסת ה 100,000 של כללית 

יעקובי, אמא לשתי בנות, סבתא לחמישה נכדים וסבתא רבא לנין אחד שראתה רק פעם אחת כשהוא נולד לפני שנה, היתה בעבר אחות במכון השד בביה״ח קפלן מטעם האגודה למלחמה בסרטן. היא התרגשה הבוקר לרגל חיסון הקורונה ולאחר החיסון השני תשמח לפגוש שוב את הנין קדם. ״כאחות לאחות אני מעריכה מאוד את פעילות האחיות של כללית בתקופת הקורונה, והבאתי מעדן חלבה כדי לכבד אותן ולהמתיק את העבודה הקשה והמסורה שלהן בכל התקופה הזו״.

שואפים לחיסון המיליון 

אמיר איטח, מנהל מתחם החיסונים של כללית ברחובות, עדכן את עדינה שהיא המתחסנת ה 100 אלף, ואמר כי זה כל כך מרגש את הצוות הרפואי שעובד במתחם לילות כימים על מנת לחסן כמה שיותר מטופלים במקצועיות , במסירות ובאדיבות. ״אנחנו מצפים בכיליון עיניים להכרזה על המחוסן המיליון. יחד נמשיך הלאה לחסן את כל מדינת ישראל כדי שנוכל לחזור לחבק את האנשים היקרים לנו ולעבור את התקופה הזו״.

צפו בווידא. עדינה יעקבי מתחסנת.  דוגמא אישית והמון  אופטימיות ! קרדיט צילום : אופיר לוי קופת חולים כללית 

חדשות נס ציונה מבזקי חדשות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה