חיסוני שפעת 2022 - קופת חולים מאוחדת מחוז דרום החלה במבצע חיסוני השפעת

$(function(){})

חיסוני שפעת 2022 - מאוחדת מחוז דרום השיקה את מבצע חיסוני השפעת לקראת החורף וראשוני המתחסנים התייצבו במרפאות על מנת לקבל את החיסון. מבצע חיסוני השפעת יוצא לדרך במטרה להפחית את התחלואה בחודשי החורף שצפויה להיות גבוהה יותר השנה לצד החשש הקיים מגל קורונה נוסף.

שפעת 2022 https://pixabay.com

 חיסוני שפעת 2022  קופת חולים מאוחדת מחוז דרום החלה במבצע חיסוני השפעת בקרב מבוטחיה

כחלק מההכנות לעונת החורף, מאוחדת רכשה מבעוד מועד כ-270,000 חיסוני שפעת נגד 4 זנים המיועדים לאוכלוסיות היעד: גילאי 65+, חולים כרוניים, נשים הרות, וכן תינוקות וילדים מגיל חצי שנה ועד גיל 12. בנוסף, מאוחדת תספק למבוטחיה חיסוני High Dose, שנמצאו על פי מחקרים כיעילים עד 24% יותר לגילאי 65+ הנמצאים באשפוזי בית, זאת במקביל לחיסונים נגד 4 זנים, לרבות חיסונים הניתנים בתרסיס המתאימים לגילאי 2-49.

למה חשוב להתחסן נגד שפעת ומוקדם לפני עונת החורף ? 

במאוחדת עדיין לא מזהים היענות רבה של מבוטחיה לחיסוני השפעת אך מדגישים את החשיבותם הרבה עבור בריאות הציבור. רויטל תורג'מן: "אני קוראת לכלל מבוטחי מחוז דרום, בדגש על מבוטחים בעל גיל 65 וחולים כרוניים, להגיע למרפאה הקרובה לביתם ולקבל את חיסוני השפעת בהקדם. החורף מגיעה בעיצומו של גל האומיקרון שצפוי לעלות את התחלואה והסיבוכים מהמחלה. הורים לילדים מגיל חצי שנה ומעלה יכולים לחסן את ילדיהם בתרסיס וללא זריקה".

על פי נתוני מאוחדת מחוז דרום שנאספו בימים האחרונים, חוסנו עד כה 1500 מבוטחים באופן כללי, 653 מתוכם חולים במחלות כרוניות, 888 מעל גיל 65.

איך קובעים חיסון שפעת בקופת חולים מאוחדת?

חיסוני השפעת ניתנים במרפאות מאוחדת בפריסה ארצית, וניתן לתאם תורים החל מהיום דרך האתר או המוקד הטלפוני של מאוחדת 3833*

מנהלת סיעוד מחוז דרום במאוחדת, רויטל תורג'מן: "נערכנו לקראת עונת השפעת שזה עתה החלה כאשר המיקוד שלנו הוא על אוכלוסיות בסיכון, מרותקי הבית מאושפזי הבית כשהמטרה היא להגן קודם כל עליהם מפני תחלואת השפעת וסיבוכיה. רופאים ואחיות במחוז דרום רואים חשיבות בהנגשה של השירות לאוכלוסייה זו כדי למנוע טרטור וחשיפה לתחלואה נוספת במרפאות. החיסונים במחוז ניתנים במרפאות האחיות ללא הפניית רופא וללא עלות. החיסונים הקיימים במחוז בעלי פרופיל בטיחותי גבוה וללא תופעות לוואי חריגות. עוד מומלץ עם תחילת העונה להתחסן בחיסון נגד דלקת ראות לחולים כרוניים ומעל גיל 65".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה