היום נס ציונה עוברת לחניה דיגיטלית. היישום החדש שמבטיח הטבות לתושבים!

$(function(){setImageBanner('c937dd3f-d503-426e-b764-a59db17f1b63','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

כחלק מהמהפכה הטכנולוגית שמקדמת העירייה לשיפור מערך השירותים לתושב, השיקה השבוע עיריית נס ציונה שירות חדש ומתקדם – הטבות חניה דיגיטליות עבור תושבי העיר.

ההטבה הבולטת לתושבי נס ציונה הנחה בחניה בחוף פלמחים ללא הצגת תעודת תושב.

בנוסף
*חניה חינם אחרי השעה 19:00 באזור חניה 1 - פארק המדע נס ציונה
* חניה חינם אחרי השעה 19:00 באזור חניה 1 - חניון גולדה מאיר

צילום יחצ

הכירו את יישום החניה הדיגיטלית של נס ציונה 

השרות החדש, מאפשר לתושבי העיר לקבל את הטבות החניה המוכרות והאהובות באופן אוטומטי וללא צורך בהצגת תעודות. הנחת חניה בחוף פלמחים שניתנת בחודשי הקיץ, תינתן החל מהקיץ הזה, ללא צורך בהצגת תעודת תושב ותעודת זהות בכניסה לחוף.

קישור לעמוד ההרשמה בסוף הכתבה! 

המערכת תזהה באופן אוטומטי את מספר הרכב ויופק ספח עם הכיתוב ness ziona 50%. גם הטבה של חניה חינם אחרי השעה 19:00 באזור חניה 1 – פארק המדע תינתן ללא צורך בהצגת מסמכים מזהים בקדמת הרכב. כך גם לגבי החניה חינם אחרי השעה 19:00 בחניון גולדה פארק המדע.

איך נרשמים להטבות חניה לתושבי נס ציונה 

בעבר, נדרשו תושבי העיר להציג תעודת תושב ותעודת זהות על מנת לזכות בהטבות. עם השקת השרות החדש תושבי העיר נדרשים להגיש בקשה לקבלת ההטבה פעם אחת.

  1. על ידי כניסה לאתר העירייה
  2. שליחת טופס דיגיטלי בו תקישו פרטים נדרשים 
  3. לאחר תהליך רישום קצר ותוך מספר ימים צפוי להתקבל אישור לרישום.
  4. ברגע שמתקבל אישור במייל חוזר כי הרישום נקלט במערכת, המערכות הדיגיטליות יזהו את לוחית הרישוי באופן אוטומטי ויזכו בהטבות.

שימו לב לשינויים בהקשר תעודת תשוב נס ציונה

עם השקת שרות ההטבות הדיגיטליות לא יהיה יותר תוקף לתעודת התושב. תושבים אשר מעוניינים להמשיך וקבל את ההטבות מתבקשים להגיש בקשה לשרות החדש באתר העירייה בהקדם.

חידוש- הטבות והנחות לתושבי נס ציונה עם תעודת זהות בלבד!

תושבי נס ציונה ימשיכו להיות זכאים להטבות נוספות שניתנו בעבר באמצעות תעודת התושב, כמו הנחה בכניסה לברכת נס גלים והנחות באירועים. כדי לקבל את ההטבות ידרשו התושבים להציג רק תעודת זהות וספח המאשר כתובת מגורים עדכנית בנס ציונה. בני נוער ללא תעודת זהות יוכלו להמשיך ולהציג תעודת תושב לנוער אשר כוללת תמונה כדי לזכות בהטבות.

פרטים מלאים על ההטבות החניה הדיגיטליות והטבות נוספות וקישור לטופס הגשת הבקשה – באתר העירייה.

ראש העיר שמואל בוקסר: אנחנו מתאימים את העיר לעידן הדיגיטלי. היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לתת הטבות לתושבים בצורה קלה, מהירה ונוחה. תושבי העיר לא צריכים לזכור לקחת אתם מסמכים בכל יציאה מהבית, כדי לקבל הטבות ואין צורך להציג יותר מסמכים עם פרטים מזהים בקדמת הרכב. ההטבות שהשקנו השבוע הם חלק ממהפכה דיגיטלית שלמה שהתחלנו ואנחנו ממשיכים לקדם. הכלים הדיגיטליים מאפשרים לנו לשפר ויעל כל הזמן את השרות והנגשת המידע לתושב.

הרשמה להטבות חניה דיגיטלית עירייה נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה