חני בוזגלו מה"בוזגלוס" בתערוכה חדשה

$(function(){})

הנושא המרכזי בעבודות המוצגות בתערוכה הוא נשים או נשיות. העיניים והשפתיים שקשה להתעלם מהן במרבית מן העבודות מודגשות או בולטות או חסרות פרופורציה ועם זאת הן שואבות את המתבונן אל עולמה הפנימי של הדמות וכך גם אל עולמה הפנימי של חני.

אבשלום לוי

האמא של הבוזגלוס פותחת בימים הקרובים תערוכה חדשה, הנושא המרכזי בעבודות המוצגות בתערוכה הוא נשים או נשיות. העיניים והשפתיים שקשה להתעלם מהן במרבית מן העבודות מודגשות או בולטות או חסרות פרופורציה ועם זאת הן שואבות את המתבונן אל עולמה הפנימי של הדמות וכך גם אל עולמה הפנימי של חני. הצבעוניות הרב גונית מבקשת להסיח את הדעת מפני הפגמים שאולי מסתתרים מאחורי הדמויות, אך הקו האקספרסיבי יצרי הזה בכל זאת מאפשר לנו להזדהות עם היצירה ולעיתים אף לזהות אותה. האינטימיות לא מתקיימת במרחב היצירה של חני כדי לאפשר חשיפה של כמה שיותר עצבים ורגשות, דעות ומחשבות, ובכך לאפשר לשדה היצירה שלה להיות מגרש המשחקים של כולנו.

"שנים של הצלחות, אתגרים וגם כישלונות. אומנות על כל רבדיה תמיד הייתה שם נחבאת אל הכלים, ועכשיו סוף סוף מקבלת את קדמת הבמה. והנה אני חוזרת לעצמי ועפה רחוק רחוק עם הדמיון והיצירה, וכל הקשור באומנות". כך אומרת חני בוזגלו מי שמזוהה יותר מכל כאמא של הבוזגלוס- המשפחה הכי מפורסמת בספורט הישראלי,  לקראת פתיחת תערוכתה " מגרש של צבעים" בה יוצגו יוצגו 40 מציוריה .

את הדשא הירוק מחליפים בדי הקנבס, ואת הכדור המחוספס מחליפים מכחולים עדינים אשר בצורה וצבע מתעדים את המשחק הסוער שמתרחש לאמנית בראש. היא קודם כל אם כל בניה, ארבעה שחקני כדורגל, אשר מנתבת את הכישרון שלה לכדי יצירות אמנות צבעוניות וסוערות, עם אמירה אישית הנעה בין כזו שמעניקה למתבונן רוגע ושלווה לבין כזו שמצליחה לרגש ולסחוף, ממש כמו משחק הכדורגל שהינו חלק בלתי נפרד מהוויי חייה וסביבתה.

הנושא המרכזי בעבודות המוצגות בתערוכה הוא נשים או נשיות. העיניים והשפתיים שקשה להתעלם מהן במרבית מן העבודות מודגשות או בולטות או חסרות פרופורציה ועם זאת הן שואבות את המתבונן אל עולמה הפנימי של הדמות וכך גם אל עולמה הפנימי של חני. הצבעוניות הרב גונית מבקשת להסיח את הדעת מפני הפגמים שאולי מסתתרים מאחורי הדמויות, אך הקו האקספרסיבי יצרי הזה בכל זאת מאפשר לנו להזדהות עם היצירה ולעיתים אף לזהות אותה. האינטימיות לא מתקיימת במרחב היצירה של חני כדי לאפשר חשיפה של כמה שיותר עצבים ורגשות, דעות ומחשבות, ובכך לאפשר לשדה היצירה שלה להיות מגרש המשחקים של כולנו.

התערוכה אותה אוצר רפי וזאנה תוצג במסגרת תערוכות האמנות השנתיות של גלריה 58 במרכז עזריאלי בחולון .בה מציגים אמני העיר חולון. התערוכה תתקיים בתאריכים 5.8.20-31.8.20

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה