חסימות כבישים ובלאגן בטרמינל: 52 עצורים בגין הפרת הסדר הציבורי בנמל התעופה בן גוריון

$(function(){setImageBanner('21b3f089-a70b-4f91-88cc-6e7cd04997f1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בהתאם לצפוי - הפגנת המחאה בנמל התעופה בן גוריון יצאה מכלל שליטה. עד כה עצרה המשטרה 37 חשודים בהפרת הסדר הציבורי. צפו בווידאו מאירועים חסימת הכבישים. בשעות אלו המחאה עברה לתחנת המשטרה ברמלה לשם הובאו העצורים.

חסימות כבישים ובלאגן בטרמינל: 37 עצורים בגין הפרת הסדר הציבורי בנמל התעופה בן גוריון

בהמשך להנחיית מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון לפזר את ההתקהלות האסורה ושיבושי התנועה בנתב"ג,
המשטרה עצרה היום 52 חשודים בהפרות הסדר בנתב"ג ורשמה כ - 180 דוחות בגין הפרעה לתנועה

במסגרת האכיפה הערב סמוך לטרמינל 3 בנתב"ג, עצרה המשטרה 52 חשודים בהפרת הסדר הציבורי בתום ההכרזה בדבר התקהלות לא חוקית, לרבות חסימת צירי תנועה כפי שתועדו המפגינים באמצעות עציצים שגררו מצידי הכביש,


מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה את כלל הכוחות בנתב"ג לאכוף ביתר שאת, כל הפרה של הסדר הציבורי וניסיון פגיעה בהסדרי התנועה, על מנת לשמור על צירי החירום פנויים, לצד מניעת שיבוש לוח הטיסות ולהבטיח את נגישות ציבור הנוסעים אל הטיסות בבטחה.

בתום הערכת מצב כעת, הודה הממ"ז לכלל הכוחות על פעילותם באופן מקצועי וממלכתי, נוכח ניסיון המוחים לשבש ולפגוע בתפקוד נתב"ג, תוך אי עמידתם של מארגני המחאה בהתחייבות ובתנאים שנקבעו, טרם המחאה.

בנוסף, הנחה את מערך החקירות למצות את ההליך החקירתי עד תום.

מצ"ב תיעוד חסימת הצירים צילום משטרת ישראל 

במהלך הערב שוטרי תחנת נתב"ג בסיוע כוחות מחוז מרכז עסקו, לדברי דוברות המשטרה,  באכיפה חסרת פשרות כנגד הפרת סדר סמוך לטרמינל 3 בנתב"ג. כאמור, עד כה עצרה המשטרה 37  חשודים בהפרת הסדר. הפעילות נמשכת, למען שלום הציבור ובטחונו. מצ"ב תיעוד הכרזה לציבור כי ההתקהלות לא חוקית.

צפו בווידאו גרימת נזק וחסימת צירים על ידי חפצים.הפנה בנמל התעופה בן גוריון לצפייה לחצו PLAY

מי שלא נשארו אדישים היו תושבי רמלה. הראל שהם, המועמד לראשות העיר רמלה:
"האנרכיסטים הפריוולגים שהגיעו לכאן הלילה, צופרים, מתופפים וצועקים לא בגלל שאכפת להם מהמדינה או מ'שלטון החוק' אלא בגלל שמישהו הזיז את הגבינה שלהם ומאיים לקחת מהם את הפריבילגיות שהם התרגלו להן."

עוד מהראל שהם:
"כשמכוניות נשרפות ברמלה, כשיורים פה ברחובות או כשזיקוקים נורים באמצע הלילה - כף רגלם של המפגינים הללו לא דרכה בעיר. הרמלאים לא עניינו אותם. אבל פתאום כשעצרו 'מישהו משלהם', אנרכיסטים משלהם, אז הם מתעוררים ולוקחים את תושבי רמלה בני ערובה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה