חשד לנקמת דם: הוארך מעצרו של אריה בוחניק - חשוד שניסה לפגוע באביו של תומר אלפסי, רוצח בנו

$(function(){setImageBanner('f3fe80eb-b630-41c6-a3fd-ea1dce1c97b6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

אירוע הירי הבוקר ברובע י"א באשדוד, לפני זמן קצר הוארך בבית משפט השלום באשדוד מעצרו של אריה בוחניק, שעל פי החשד ניסה לפגוע בבבר אלפסי (אביו של תומר אלפסי) - שהורשע ברצח בנו נדב בוחניק ז"ל באשדוד. במשטרה מייחסים לו ניסיון רצח

אריה בוחניק, הוא החשוד בניסיון לפגוע הבוקר באמצעות ירי באביו של תומר אלפסי - רוצח בנו נדב. 

האירוע החמור אירע הבוקר במרכזון רובע י"א, בוחניק הגיע למקום בו היה באותה העת בבר אלפסי, אביו של תומר אלפסי, שהורשע ברצח נדב בוחניק. על פי גרסתו של בוחניק, הוא לא הגיע לפגוע בו, אלא לשוחח עימו.

סרטון מרגעים ספורים אחרי האירוע - כפי שהופץ ברשתות החברתיות.

על פי החשד, בין השניים התפתח עימות, במהלכו שלף בוחניק אקדח וניסה לירות באביו של אלפסי. מעצור באקדח מנע את הירי ובעת העימות בין השניים הצליח בוחניק לשחרר כדור שפגע בו.

למרות שנפצע נמשך המאבק בין השניים ועל פי חלק מהעדויות, במהלך העימות אף נפצע בוחניק. בוחניק נמלט מהמקום וצוותי מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום, פינו את הפצוע במצב בינוני לבית החולים אסותא.

בבר אלפסי

זמן קצר לאחר אירוע הירי, המשטרה הצליחה לעצור את בוחניק, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, שם טען להגנה עצמית לאחר שהותקף בעצמו על ידי הקורבן. במשטרה טענו בדיון בהארכת המעצר כי האירוע תועד במצלמות האבטחה, ומייחסים לאריה בוחניק עבירה של ניסיון רצח.

בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של בוחניק לצורך המשך החקירה עד לתאריך ה-7.9.2022.

הניסיון הראשון לנקמה

בחודש יוני 2020 היה כבר ניסיון לפגוע באביו של תומר אלפסי בעת שירד מרכב סמוך לביתו. באותו ניסיון הרצח הוא נפצע באורח קשה מאוד ועבר שיקום ארוך. אותו ניסיון הרצח לא פוענח עד היום.

למשפחת בוחניק טענות קשות נגד המשטרה והפרקליטות, שלא הגישו כתבי אישום נגד אביו ואחיו של תומר אלפסי, שנעצרו לאחר הרצח בחשד שסייעו לתומר אלפסי להמלט מהזירה.

ההרשעה ברצח

רק לפני כחודשיים בית המשפט הרשיע את תומר אלפסי בן ה-24 ברצח של נדב בוחניק.

על פי כתב האישום תומר אלפסי פגע באמצעות רכבו בבוחניק בזמן שהוא רכב על אופנוע, דרס אותו בעודו שוכב על הכביש, ובהמשך דקר אותו למוות בסכין. עוד נכתב באישום כי לשניים היה סכסוך מוקדם, בעקבותיו אלפסי החליט לפגוע בו.

אלפסי הכחיש כי דקר את בוחניק  וטען כי לא ביקש לפגוע בו ולגרום למותו.

תומר אלפסי, רגע לפני הכרעת הדין. צילום: עופר אשטוקר

בהכרעת הדין, השופטים ציינו:

 "אלפסי התנגש במכוון באופנוע שנוסע לפניו. בוחניק ז"ל שרד את ההתנגשות, אך הרוצח יצא ממכוניתו, ובמקום להושיט לו עזרה, הכה אותו באכזריות בכל חלקי גופו, ולאחר מכן שלף סכין ודקר אותו בפלג גופו העליון ובאזור הבטן, מה שמעיד על נחישותו לפגוע פגיעה קשה במנוח, שהלכה והסלימה, עד הדקירות הקטלניות שהובילו למותו".

לכתבה המלאה על ההרשעה ברצח של אלפסי - כנסו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה