חשש לעימות מחר בערב בצומת הקניותר, לאור הודעה שפירסם רון כרמי בוזגלו.

$(function(){})

האיום על מפגיני המחאה בנס ציונה בדריסה,  שב לכותרות..
לאחר שביהמ"ש סירב להוציא כנגד רן כרמי בוזגלו צו למניעת הטרדה מאיימת, אותו ביקש עו"ד גונן בן יצחק, הוא מאשים את גונן  ו"קריים מיניסטר" בקשירת קשר לרוצחו...
כרמי בטוויטר: אנחנו מרסקים מנגנון אדיר הפועל להחרבת המולדת.  המוקיון זמם ממני להגיע להפגנות בנס ציונה (בה אני מתגורר) ונבעט. אני קורא לפעילות ולפעילי המחנה להגיע מחר יום ה' 29.10 בשעה 17:00 לצומת הקניותר בנ"צ. נוע, נוע, סוף".

 

 

 

טויטר/ פייסבןק

כרמי הצוהל ותומכיו ברחבת ביהמ"ש. קיצוני משמאל מוחא כף, איציק זרקא.

 

מאת:  אבי בן דוד.

 

כזכור,  פורסם בשבוע שעבר דבר קיומה של הודעת ווטסאפ מחרידה בקבוצת פעילי ימין קיצוניים, הקשורים גם לרון כרמי בוזגלו.

בהודעה נאמר שיש לבוא לנס ציונה ולדרוס את המפגינים בצומת  הקניותר.

בעקבות כך ואיומים נוספים שקיבל עו"ד גונן בן יצחק (שגדל בבית עובד/נס ציונה וגם כרמי תושב עירנו) הוא פנה לבימ"ש השלום בראשל"צ בתביעה להוציא כנגד רן כרמי בוזגלו "צו למניעת הטרדה מאיימת" כך שלא יוכל להתקרב אליו ואף תבע לאסור עליו להגיע למוקדי המחאה בנס ציונה.

אלא שהבקשה לא היתה מבוססת דיה...לדעת השופט, מאחר ולא הוכח קשר בין כרמי לבין המאיים האלמוני והוא "המליץ"  לבן יצחק למשוך את העתירה ללא צו להוצאות. וכך אכן עשה בן יצחק.

בעקבות כך החל כרמי בוזגלו לחגוג ולפרסם הודעות על "ניצחונו הגדול" כולל הודעה בה מסר כי הוא הגיש במשטרה תלונה כנגד בן יצחק ותנועת "דרך חדשה" (קריים מיניסטר") על , לא פחות ולא יותר, -"קשירת קשר לרוצחו"...

והוא צייץ כך: "ההשפלה שספג אמש הפרובוקטור גונן בן יצחק היא נצחון גדול של המחנה הלאומי. אנחנו מרסקים מנגנון אדיר הפועל להחרבת המולדת.  המוקיון זמם ממני להגיע להפגנות בנס ציונה (בה אני מתגורר) ונבעט. אני קורא לפעילות ולפעילי המחנה להגיע מחר יום ה' 29.10 בשעה 17:00 לצומת הקניותר בנ"צ. נוע, נוע, סוף".

 

אין ספק כי בעקבות כך עוד נראה אותו ואת תומכיו ובהם ראש וראשון, פעיל הליכוד וידידו הטוב של השר אוחנה, מר איציק זרקא, שלדברי ראשי המחאה בעיר, בולט במיוחד וידוע בשימוש המסיבי שלו במגפון ובקריאות נאצה.

ובהזדמנות זו נעדכן כי בפרשה בה ספג בשעתו כרמי בוזגלו נגיחה בפניו ואפו נשבר, לפני כחודש, אין כל חדש והמשטרה / פרקליטות, כך מסתבר, לא ממהרים לשום מקום. מעניין מדוע..

אבל, מאחר והדבר אינו לרוחו של כרמי בוזגלו, אשר כבר הבטיח למעריציו כי המפגין שחבט בו יישפט "בכל חומרת הדין" וייתבע בתביעה אזרחית גדולה, כתב עורך דינו מכתב למשטרה בו תבע את זירוז ההליכים.

במכתב הזה, שימו לב,הוא טוען בין היתר כי מרשו בכלל "נקלע למקום ההפגנה בדרכו לעבודה"...

מה לעשות וכמו רבים אחרים, גם אני צפיתי בסרטון בו הוא מצולם מגיע לפינת הצומת ברכבו, עולה בנסיעה דרך מעבר החציה למדרכה ויוצא במהירות מהמכונית כדי להתעמת עם המפגינים, או כגירסתו "לתעד אותם" (אגב התייצבות מול כל אחד במרחק הושטת יד בעת הצילום, כפי שפירטו מאוחר יותר בתלונותיהם למשטרה.

אבל, מן הסתם "קרן ווקסנר" מימנו צילום "פייק סירטון" בעת שהזמינו על כרמי ,חוזה חיסול"...

גילוי נאות:

 מאז פירסום התקרית הראשונה בצומת הקניותר על ידי, כמה מחסידיו של מר כרמי ומאיימים עלי ברשתות, בעוד הוא עצמו מבטיח לחסל כלכלית את העיתון.

כך שמן הסתם אינני אובייקטיווי במיוחד בעת שאני כותב עליו... אבל ניצב אחרי העובדות שםירטתי, כולן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה