ח ש י פ ה ! מדוע מירי רגב כעסה על בוקסר ובאיזה "צבע רמזור" נס ציונה מדורגת?

$(function(){setImageBanner('79b54600-abd9-4180-8c4e-d035f987a698','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כל המדינה מדברת על מירי רגב... ורק נעדכן שמי שהיתה פעם בת בית בנס ציונה ואפילו דווח כי הבטיחה בשעתו לממן אולם כדורסל ב90 מליון - די התעלמה בקדנציה הנוכחית מנס ציונה, שכנראה מופיעה בלבן ב"רמזור"...
האם לכן כשערב הבחירות המקומיות הציעה להגיע לביקור תמיכה בראש העיר בוקסר, הוא ויתר על הכבוד?..
או שיש לכך קשר למחמאות שחלק לקודמתה מירב מיכאלי שאישרה את "הקו הכחול..."

דוברות מ. התחבורהבתמונה: מירי רגב בביקור בו חנכה את "הקו הכחול" שמאז לא קרה בו כמעט דבר...

מאז פורסם התחקיר של רביב דרוקר פנו אלי רבים ואני עצמי ניסיתי לברר באיזו קטגוריה מופיעה נס ציונה ב"רמזור" המפורסם.

מצד אחד, בראש העיר עמד בשעתו איש ליכוד מוערך כמו יוסי שבו וגם מחליפו שמואל בוקסר הינו בשר מבשרה של התנועה. אך מצד שני, שניהם לא נתפסו מעולם כ"קבלני קולות" העסוקים בגיוס מתפקדים, להיפך.  למעשה מספר מתפקדי הליכוד בנס ציונה רק הלך ונשחק במשך השנים.. כאשר בפריימריס האחרון השתתפו כ220 מתפקדים בסך הכל, מספר כמעט מגוחך לעומת סניפים פעילים רבים.

עם זאת, מירי רגב בקרה רבות בעיר, בעיקר במיפגשים בביתו של שולי מזרחי, המשמש מאז ומעולם יעד ביקור (וארוח לבבי) מועדף על כל בכירי הליכוד. 

למעשה, בסוף תקופת שבו אף נטען כי רגב בתפקידה כשרת התרבות והספורט, הבטיחה לממן הקמת אולם כדורסל חדש בנס ציונה (ע"ע יניב מזרחי היו"ר, בנו של שולי, כמובן ללא קשר. ) ולהקצות לכך 90 מליון ש"ח, אך התנתה זאת בשותפות עם רחובות, מה שבינתיים לא צלח כידוע.

דף הX של מירי רגב

ובכן, לפי כל הסימנים, נס ציונה כלל לא מדורגת ב"רמזור" או שמופיעה בדפים הלבנים..

מדוע?

ובכן, אנסה להעריך ולשער, מאחר ושמואל בוקסר כמובן לא יתייחס לכך (כל עוד היא השרה..) אך נודעו לי בוודאות שתי עובדות ואת המסקנות אשאיר לכם:

1. בעת כהונתה של מירב מיכאלי כשרת התחבורה בממשלת השינוי, היא אישרה את הקמת וזרוז "הקו הכחול" שכל כך חיוני לנס ציונה, לדעת ראש העיר והוא גמל לה במחמאות לרוב על יעילותה. (ראו תמונה וקישור)

ארכיון

https://nessziona.net/חדשות/בשעה-טובה-שרת-התחבורה-ראש-עיריית-נס-ציונה-ומנכ-לית-נתיבי-איילון-חתמו-על-הסכם-לקידום-הקו-הכחול-שיעבור-בנס-ציונה-516192

2. מאז שובה לתפקיד שרת התחבורה רגב לא בקרה ביקור רשמי בנס ציונה ולא נפגשה עם ראש העיר.

3. לקראת הבחירות המקומיות יצר קשר עם בוקסר אחד מאנשיה והציע כי השרה תבוא "להפגין תמיכה " בו ובוקסר התחמק מההצעה...

זהו, עכשיו המסקנות באחריותכם...

--------------------

ראו גם:

קבלו את היועץ של מירי רגב, גל בייסברג

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה