טרוף מחירי הדיור... מזכרת בתיה עוקפת את נס ציונה, עם שיא חדש של 3.3 מליון ש"ח לדירת 4 חדרים !

$(function(){})

לפני עשור ומעלה עזבו זוגות צעירים את נס ציונה ועברו למזכרת בתיה, כדי לחסוך כ 25 אחוז במחיר דירה. בינתיים במזכרת בתיה זינקו מחירי הדירות למחירים מקבילים ואפילו גבוהים יותר.. - עם עליה של עד 850 אלף ש"ח בשנה לדירת 4 חדרים ממוצעת .
ראו הרחבה.

רשתות לפי סעיף 29

היזם אבי ארביב ממזכרת בתיה לצד הדמיית הפרוייקט בו נמכרה הדירה המדוברת !

כותב שורות אלו מכיר היטב את נס ציונה ואת מזכרת בתיה ויכול לספר מכלי ראשון,  כיצד בשעתו הגיעו עשרות זוגות צעירים מנס ציונה למזכרת בתיה, בעיקר מפני שלא יכלו לעמוד במחירי נס ציונה.

אלא שהשינויים הרבים שחלו במזכרת בתיה, כמו תוספת תושבים איכותיים ובעקבות כך דירוגה ב"סוציו אקונומי 8 ". הקמת מוסדות חינוך ראויים ובעיקר הקמת תחנת רכבת - הביאו לעליית מחירים פשוט מטאורית.

כך תוכלו לראות בהמשך גרפים השוואתיים מדהימים על קצב נסיקת המחירים ולקט מודעות מתוך אתר מדל"ן המשקפות את המחירים בכלל בשני היישובים, בחלוקה לדירות חדשות ויד שניה 

מדלן

מדל"ן

גרפים המשקפים את השינויים. העליון במזכרת בתיה והתחתון בנס ציונה (באדיבות האתר מדל"ן)

ולסיפורנו:

השבוע נחתמה עיסקה מדהימה, עליה דיווחה חברת הרסוף בע"מ: 
דירת 4 חדרים 113 מ״ר, כולל מירפסת 15 מ״ר, בבניין שבנייתו רק החלה, נמכרה השבוע במחיר שיא של 3.38 מיליון שקל על ידי חברת הרסוף, בבעלות אבי ארביב. 

הדירה האמורה שוכנת ברחוב ראשי, בשכונת בגין המבוקשת אך הותיקה יחסית לשכונת ברלב שהינה  מוקד הביקוש, בעיקר בשל קירבתה לתחנת הרכבת ולמעלה מכך, הדירה הינה כפי שתראו בהדמיה- מעל חנויות. ועדיין... זהו המחיר !

יזם אחר שלא הזדהה מבקש על דירה דומה בשכונת ברלב "רק" 3.160 מליון. אך  עדיין יש במזכרת בתיה לא מעט הצעות לדירות מיד שניה, בנות 5-7 שנים לכל היותר, במחירים נמוכים משמעותית מאלו שבהם נקבתי, בסדר גודל של 2.6 מליון. דירות שלפני כשנה נמכרו ב2.2 מליון בדרך כלל

היזם אבי ארביב בעלי חברת הרסוף מוכר כמוביל בשוק הנדל"ן במושבה, בה נולד וגדל ובה היה הראשון לבנות מרכז מסחרי גדול ומאות דירות וקוטג'ים בעיקר בשתי השכונות החדשות יחסית- בגין וברלב. (מתוך כ2,000 שבנה עד כה). כמו כן הוא מקים עתה פארק טכנולוגי שיהווה מוקד משיכה נוסף.  כך שהוא מכיר  היטב את השוק המקומי ואת הביקושים .ולכן, גם אם המחירים שהוא דורש נראים ברגע זה מוגזמים ביותר,  לא אתפלא אם יהפכו עד מהרה לקו מנחה...

ולסיכום:  בשוהם נמכרת כיום דירה 4 חדרים ממוצעת חדשה מקבלן בכ3.100,000 ש"ח , במודיעין בכ2,850,000 ברחובות בכ2,700,000 ואילו בנס ציונה אין כמעט היצע מקבלנים, ודאי לא במערב העיר המבוקש, אלא רק בתמ"א 38 כמו ברח' נגבה, או במיקומים פחות נחשבים במזרח העיר ובמחירים שיכולים להגיע בשיא ל2.7 מליון . 

אז מסתבר שמזכרת בתיה בדרכה להיות היקרה ביותר מבין היישובים הבולטים בשפלה שצויינו. פשוט הזוי !

דירות חדשות בנס ציונה - למעלה, לעומת יד שניה , למטה:

מדלן

1

דירות  במזכרת בתיה - מימין מקבלן, לעומת יד שניה , משמאל:

מדל"ן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה