יד קשה וסנקציות נגד מתנגדי החיסונים ! כך דורש הפרופסור גבי ברבש

$(function(){setImageBanner('9507ac9f-05d8-4af2-9af1-1df547c8c08f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בסדרת ראיונות לתקשורת התבטא הפרופסור גבי ברבש בצורה קשה נגד מתנגדי החיסונים לקורונה ואף קרא להתיר למעסיקים למנוע עבודה ממי שאינו מתחסן, אלא אם ייבדק מדי יום !
ועוד התפתחות: בצעד יוצא דופן מחקה פייסבוק קבוצה ובה כ14,000 חברים שעסקה בהפצת תיאוריות קונספירציה נגד החיסונים ועודדה זריקת חיסונים לפח.

פרופ' ברבש במסר תקיף : "האנשים האלו מסכנים את כולנו בריאותית וכלכלית, הגיע הזמן לשים לזה סוף"

הציבור הישראלי ברובו מתחיל לאבד את הסבלנות  נגד כת מתנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה.

דוגמא לכך ניתן היה למצוא אמש בהתבטאות חריגה של פרופסור בני ברבש, חבר במטה המקצועי המייעץ של הממונה על המאבק בנגיף הקורונה ואחד הדמויות הבולטות בנושא המודעות למניעת התפשטות מגיפת הקורונה. 

בהתבטאות שאינה משתמעת לשתי פנים אמר ברברש בראיון עיתונאי - "האנשים האלו מסכנים את כולנו בריאותית וכלכלית הגיע הזמן לשים לזה סוף" (1)

שיטת המקל והגזר- הטבות למתחסנים 

לצד הסנקציות על מי שבחר שלא להתחסן הציע פרופסור ברבש להעניק הטבות והקלות למי שבצע את 2 החיסונים. כמו למשל אפשרות כניסה לקניונים, פטור מבידוד ובתנאים מסויימים טיסות לחו"ל בתנאים מקלים. 

בין היתר אמר פרופ' ברבש -"מי שלא מתחסן צריך שלמעסיק תהיה אפשרות לומר לו שלא יגיע לעבודה אם הוא לא עושה בדיקה פעם ביום יומיים. הם מסכנים אותנו ואנחנו פשוט מתייחסים לזה בסלחנות שאני לא מבין אותה" (1)

הרשת החברתית בלחץ- סוגרת קבוצות מתנגדי חיסונים בישראל ובעולם 

השבוע דווח כי פייסבוק סגרה קבוצת פייסבוק ישראלית שעסקה בהפצת תכנים נגד חיסוני הקורונה ואף עודדה זריקת חיסונים לפח.

במקביל לסגירת הקבוצה בישראל, ברחבי העולם פייסבוק נמצאת בלחץ לעצור את עלייתן של קבוצות ברשת החברתית, המתנגדות לחיסון או מפיצות מידע כוזב אודות הסכנות הטמונות בחיסונים מצילי חיים והפצת מידע על טיפולים אלטרנטיביים מופרכים כגון מינונים גבוהים של ויטמין C. 

צפו בווידאו צוות המומחים של מכבי עונה לשאלות הכי בוערות בנושא חיסוני הקורונה. איך מתבצע החיסון, למה כדאי להתחסן , איך מתאמים תור ? ושאלות רבות אחרות. 

(1)- https://www.maariv.co.il/corona/corona-israel/Article-820428

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה