יוזמה מבורכת: החברה הכלכלית נס ציונה תנהל עבור תושבים בניית ממ"דים פרטיים

$(function(){})

שירות ייחודי וראשון בארץ- תושבי נס ציונה יוכלו לבנות ממ"ד בראש שקט- כך בישר ראש העיר בישיבת מועצת העיר אמש.
החכ"ל יוצאת בפרויקט ראשון ופורץ דרך- לניהול בנית ממ"דים פרטיים בבתי התושבים.
השירות כרוך בתשלום, אך אטרקטיבי בהשוואה למחירים המקובלים בשוק ומבוסס על אנשי מקצוע מורשים בלבד. כמו כן פועלת החברה אל מול הבנקים הפועלים בנס ציונה על מנת להשיג לתושבים המעוניינים בהלוואות לצורך מימון הפרויקט, תנאי מימון נוחים ואטרקטיביים.

ישיבת המליאה אמש. צילום מסך- פייסבוק

המלחמה הדגישה את הצורך החיוני בממ"ד בכל בית. עיריית נס ציונה במהלך ראשון ופורץ דרך – החברה הכלכלית לפיתוח נס ציונה תנהל עבור תושבים הגרים בבתים צמודי קרקע או בניינים עד 2 קומות (ממד"ים הפטורים מהיתר) את כל הליך בניית הממ"ד.

במסגרת השירות המוצע לראשונה, החברה הכלכלית תתכלל עבור התושב את כל תהליך התכנון והבינוי: החל מבדיקת אפשרויות הבנייה, תכנון אדריכלי, תכנון הנדסי, קבלת אישורי בניה ואישורי פיקוד העורף הג"א, ניהול הצעות מחיר מקבלנים, פיקוח על הבניה ועד קבלת תעודת הגמר ושנת הבדק.

בכך למעשה מספקת החכ"ל מעטפת כוללת עבור תושבי העיר, חוסכת זמן יקר והתעסקות מורכבת עם הליכי התכנון והבניה ועם אנשי מקצוע רבים, וגם מבטיחה שהממ"ד שיבנה עבורם יעמוד בכל תקני המיגון והבטיחות.

השירות כרוך בתשלום, אך אטרקטיבי בהשוואה למחירים המקובלים בשוק. כלל גורמי המקצוע, שישכרו לצורך ביצוע הפרויקטים, על ידי החברה הכלכלית, הינם ספקים מורשים, הנכללים במאגר היועצים של העירייה והחברה הכלכלית. בנוסף, פועלת החברה אל מול הבנקים הפועלים בנס ציונה על מנת להשיג לתושבים המעוניינים בהלוואות לצורך מימון הפרויקט, תנאי מימון נוחים ואטרקטיביים.

בניית ממ"ד היא הליך חיוני, אך גם כזה שמחייב התעסקות מרובה והתנהלות מול גורמי מקצוע שונים ומול ועדות התכנון והבניה. מתוך הכרה בצורך החיוני וכדי להקל על תושבים המעוניינים בבניית ממ"ד תקני, בהליכים הסבוכים, עיריית נס ציונה באמצעות החכ"ל יוצאת בפרויקט החדשני.

ראש העיר, שמואל בוקסר: "מלחמת חרבות ברזל הדגישה את הצורך החיוני במיגון. עם פרוץ המלחמה פעלנו רבות לשיפור והוספה של מיגון במוסדות החינוך, לשיפור ושדרוג מקלטים ציבוריים ברחבי העיר ועכשיו אנחנו מציעים לתושבים סיוע בבניית ממ"דים פרטיים אשר פטורים מהיתר- בבתים צמודי קרקע ובבניינים עד 2 קומות. היוזמה שאנחנו מובילים לראשונה, נועדה לסייע לתושבים בבניית ממ"ד פרטי בראש שקט וכדי להקל בהתמודדות מול בירוקרטיות, בחירת ספקים והליכי תכנון ובניה. אני מזמין תושבים אשר מעוניינים בסיוע לפנות לחברה הכלכלית.

תומר קרני, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח נס ציונה: החברה הכלכלית נערכת בימים אלו לפרויקט. על פי מתווה מפורט שיצרנו, נפשט ונקצר משמעותית עבור התושבים את הליך הבניה. היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו מנוסים בהובלת פרויקטי בניה רחבי היקף, בניהול ופיקוח מקצועי אחר כל שלבי העבודה ויכולים לאפשר לתושב הליך בראש שקט שבסופו הם יזכו לממ"ד תקני בביתם"

החברה הכלכלית לפיתוח נס ציונה הינה הזרוע הביצועית של עיריית נס ציונה לייזום, לפיתוח, לתכנון ולניהול פרויקטים. החברה, שפועלת מאז שנת 1994, מובילה בשנים האחרונות שורה של פרויקטים גדולים בעיר, ובראשם הפרויקט לאנרגיה סולארית, פרויקט הקירויים במגרשי הספורט ועוד שורה של פרויקטים למען רווחת תושבי נס ציונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה