יוזמה מעניינת בעקבות סערת מחירי המים והויכוח על אמינות המדים החדשים

$(function(){setImageBanner('bed16fcf-1d2c-4e06-ab44-1de3a9e2bfec','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})


יו"ר תאגיד מי ציונה עו"ד שאול רומנו: אנחנו נשלח 30 מדי מים חדשים מכל רחבי העיר למעבדה ונפרסם התוצאה.

אומר ל"נס ציונה נט" : אין לנו מה להסתיר וזה לא כסף שנכנס לכיסנו... כל ההסברים של המנכל"ית מקובלים עלי,אבל לנוכח חוסר האמון בציבור- אדאג כבר ביום א' לטפל בבדיקה הנסיונית הזו.

 ארכיון

לאור הדיון הער ברשתות בנושא חשבונות המים שגדלו משמעותית לאחרונה ובעיקר לנוכח הטענות על גידול לא הגיוני בצריכה המדווחת בעיקר באזורים בהם הוחלפו בשנה האחרונה מדי המים, אמר לנו יושב ראש התאגיד, עו"ד שאול רומנו, כי: " קודם כל, ההסברים של המנכלי"ת המעולה של התאגיד, אדריכל רינה קטיף נכונים ומקובלים עלי.  ושיהיה ברור, מחירי המים וחובת החלפת המדים כל 6 שנים, זו לא החלטה שלנו אלא החלטה ארצית  של רשות המים. לגבי הגידול בצריכה בתקופת הקורונה והמעבר של תושבים רבים לצריכה חלקית בתעריף הגבוה יותר, אנחנו בתאגיד רק נשמח אם כמה חכי"ם שנרתמו לנושא יצליחו לתקן את החוק."

עם זאת, הוסיף: מאחר ואנשים מפקפקים באמינות מדי המים החדשים, למרות שהם אושרו על ידי כל גורמי המקצוע, החלטתי ורק למען הנראות, כי כבר ביום ראשון אדאג להכנת רשימה אקראית  של 30-40 מדי מים בכתובות שונות ברחבי העיר, בהן הוחלפו המדים בשנה האחרונה. בכל הכתובות נחליף מיד את המדים ונשלח את המדים שהוסרו לבדיקת מעבדה על חשבוננו וכמובן נפרסם את התוצאות . ובכל מקרה, כפי שרינה אמרה לכם, כל תושב שחושב שהמד שלו מזייף, רשאי לשלוח אותו על חשבונו למעבדה מוכרת המופיעה בנהלי רשות המים ואם יצדק, נחזיר לו את עלות הבדיקה"

לסיום אמר:

בכל מקרה התוספת לא נשארת בקופת התאגיד כי אנחנו משלמים למקורות או לחברת הטיוב לפי צריכת התושבים והלקוחות בעיר. אני מקווה שהתושבים יבינו שאין לנו מה להסתיר  ויחכו קצת עם המתקפות ברשת, עד לבירור מעמיק של הנושא.

בתמונה: מד המים החדש מסוג סונטה. האומנם  מדוייק יותר ? 

תאגיד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה