יום הבחירות 2022 עדכונים מהשטח - צפו בווידאו כך מאבטחת המשטרה את הבחירות

$(function(){})

החל משעות הבוקר המוקדמות, פועלת משטרת ישראל בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה הפרוסים ברחבי הארץ, בכדי לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק בתיאום עם ועדת הבחירות המרכזית.

יום הבחירות 2022 עדכונים מהשטח - צפו בווידאו כך מאבטחת המשטרה את הבחירות

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב במוקדי הצבעה ובסמוך אליהם, המשטרה ערוכה ופועלת בכדי לתת מענה מיטבי גם לאירועי השגרה ולמטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים והכבישים ביום השבתון. בהתאם, שוטרי התנועה והסיור נפרסו ברחבי הארץ בכדי להעניק שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל ומשתמשי הדרך.

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מסייר בשעה זו ברחבי הארץ, נפגש עם המפקדים והשוטרים, ומקבל סקירה אודות היערכות ופעילות מערכי המשטרה.

בשעות הבוקר, סמוך לשעה 06:30, טרם פתיחת הקלפיות, התקבל במשטרה דיווח על נוזל שנשפך בשני מוקדי הצבעה בעיר בית שמש. לאחר ניקוי החומר, הקלפיות נפתחו במועדן וכסדרן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

כמו כן, משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולא לתת יד בשרשור הודעות כזב שמקורן ותוכנן לא ידוע ולמנוע הטעייה וזריעת בהלה בקרב הציבור. בהיבטים אלו יש להתייחס ולהישמע אך ורק למידע ולהודעות דוברות היוצאות באופן רשמי מטעם משטרת ישראל.

לצפייה בסרטון יש ללחוץ על פקד PLAY

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ימשיכו לפעול לאורך היממה בריכוזי הקלפיות ובסביבתם, הכל בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות, לשמור על טוהר הבחירות והסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.
 

מצ"ב סרטון ותמונות מפעילות השוטרים מאז שעות הבוקר ברחבי הארץ במבצע הבחירות לכנסת ה-25 של מדינת ישראל. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה