"יום המעשים הטובים" 23 - סקירת הארועים ופעילויות ההתנדבות בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('c4fd6bb5-c41a-4a1d-8c61-bc4948abb53a','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מאות תושבים, חברות וארגונים יצאו לעשות טוב בנס ציונה, אתמול יום שלישי, 14.3.23 – במסגרת יום המעשים הטובים.
פעילות יום המעשים הטובים תמשיך בנס ציונה גם במהלך הימים הקרובים.

דוברות

"יום המעשים הטובים" 23 - סקירת הארועים ופעילויות ההתנדבות בנס ציונה

אתמול התקיים ברחבי הארץ "יום המעשים הטובים". בשנת ה 140 לעיר, מאות תושבים לקחו חלק בכ- 140 מיזמים למען הקהילה. למרות מזג האוויר הגשום יצאו מתנדבים, בעלי עסקים, חברות מהקהילה העסקית ותלמידים לפעילויות שונות ומגוונות למען הקהילה.

במהלך היום שודרגו ושופצו חללים בכפר הילדים נווה יהודה, במועדוניות הרווחה ובהוסטלים. מגוון פעילויות חברתיות ובינדוריות התקיימו במועדוני הקשישות, במועדון אחווה לשורדי שואה ובבית החם לנערות. הפעילויות בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה בעירייה, עובדי עירייה וחברות מקומיות וביניהן: HP אינדיגו, KLA, מוביט, עובדי המכון הביולוגי, חי מוטורס, אומריקס, צוות 3

דוברות

במסגרת מיזם מרגש של בית ספר התומר עם תלמידי בן יהודה לחיבוק המשפחות השכולות בעיר, הכינו התלמידים עבודות קרמיקה ועוגות ויצאו לביקורים בבתי המשפחות, שם שמעו על סיפור הנופלים. המיזם בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות ויו"ר יד לבנים, נסי נחמן.

עובדי חברת KLA יצאו למספר מוקדי התנדבות בעיר; בוקר מפנק במועדון קשישות ביד אליעזר שכלל ארוחת בוקר משותפת וסדנת צחוק שתורמת לבריאות. פעילות משותפת של טיפול בבעלי חיים במעון היום השיקומי, פעילות גינון ומשחקים במועדונית ושיפוץ הוסטל בעיר.

עובדי HP אינדיגו יחד עם עובדי אגף השירות והמוקד העירוני של עיריית נס ציונה העבירו פעילות מדעית מרתקת ומעשירה הכוללת ערכות ניסויים, במועדוניות אחווה וצבר והיום יצאו לפעילות העצמה וביוטי בבית החם לנערות ובאנו"ש- בית יפעת.

דוברות

עובדי המכון הביולוגי התנדבו במרכז היום של עמותת עמית ובמועדון אחווה, בבוקר בינדורי שכולו יצירה, צחוק ופינוקים ובפעילות מוזיקלית במרכז היום הרב נכותי בפארק המדע.

כ 200 עובדי חברת Moovit פעלו במוקדים שונים בעיר, שדרגו, צבעו ושיפצו מסגרות כמו כפר הילדים נווה יהודה ומועדוניות.

ניידת למיצוי זכויות של המשרד לשוויון חברתי, בשיתוף אגף הרווחה בעיריית נס ציונה הגיעה לבית גיל הזהב ביד אליעזר לתת לתושבים מידע חיוני בנושאים של מיצוי זכויות.

עובדי קופ"ח מכבי ותלמידים הקימו יחד גינה קהילתית במועדון האזרחיות הוותיקות.

מועדונית שלוות נועם , זכו לחוויה יוצאת דופן בחדר בריחה מקומי escape mission שאירח אותם בהתנדבות מלאה.

בעמותת יד ליולדת הגיעו המתנדבות ללוות עשרות יולדות במגוון סדנאות לאמהות אחרי לידה ותינוקותיהן.

עובדי החברה לתרבות ופנאי אירחו את תלמידי התומר ודקלים לבוקר ססגוני ומהנה עם מגוון תחנות פעילות.

דוברות

עשרות תלמידים מבתי הספר השונים יצאו לעשות טוב; קריית החינוך ע"ש בן יהודה, קריית החינוך בן גוריון, קריית החינוך על שם גולדה מאיר, פארק המדע, בתי הספר היסודיים וגני הילדים. אגף נוער, צעירים וקהילה ותנועות הנוער פעלו גם הם במוקדי התנדבות רבים בעיר. בין המיזמים: חלוקת דוחות חניה חיוביים, ציור ציורי קיר ברחבי העיר, ניקיון גבעות הכורכר, ופעילות משותפת עם בני הגיל השלישי ובמסגרות לחברים עם צרכים מיוחדים.

ראש העיר שמואל בוקסר ביקר במוקדי הפעילות, פגש את התושבים ונחשף למגוון הפעילויות המרגשות אמר: "ההתנדבות, המעורבות והעשייה למען הקהילה היא ערך חשוב ומרכזי בעיר. היא מלווה ומנחה אותנו בכל ימות השנה. אירועי ה 140 לעיר שכבר החלו ומתקיימות לאורך כל ימות השנה כוללים אירועים רבים ומגוונים למען התושבים כאשר הערך המוביל בבחירת סוג האירועים הינו הערך הקהילתי. בנס ציונה הקהילה היא זו שבונה את העיר, כעיר ייחודית שיש לה לב של מושבה. אני מודה לכל השותפים הרבים והטובים שלקחו חלק ביום המיוחד והמרגש הזה".

דוברות

יעל בן נון גובר, מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית נס ציונה: "חווינו יום אחד של חגיגה צבעונית ומרגשת עם עשרות פרויקטים של נתינה, התרגשות והתגייסות. יום שהפגיש וקירב אוכלוסיות שונות ואפשר חיבור ההדדי ותחושת סיפוק גם לנותנים וגם למקבלים. בנס ציונה אלפי מתנדבים פועלים בכל ימות השנה כי כל אחד בכל גיל, יכול להתנדב, לבטא את תחביביו ולגעת בלבבות של אנשים. אני מודה לכל השותפים בעיריית נס ציונה ובעיר כולה, שהפכו יחד את היום הזה לקסום במיוחד. תודה לראש העיר על הרוח הגבית והמאפשרת, לאודליה שיר והב, רכזת ההתנדבות והפרויקטים, שיצרה, הובילה ותכללה את היום ולכל צוות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות.

תלמידות תקשורת ב"בן גוריון" עם הברכה שהכינו וחילקו
יום מעשים טובים נוסד בישראל לפני 17 שנים על-ידי אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון ובניהול עמותת רוח טובה. זהו יום גלובלי בהשתתפות מיליוני בני אדם ברחבי העולם. התפיסה המובילה היא שעשיית טוב חיונית לקיומה של חברה תקינה ועולם נעים עבור כולנו. זהו יום המקדם שיח חיובי, עידוד להתנדבות ועשייה חיובית. יום המציין פעילות מתמשכת של עשיית טוב, המתקיימת לאורך כל השנה ומקדמת את הקשר הקהילתי, מגדילה ערבות הדדית ומרחיבה מעגלי התנדבות והחיבורים בין אוכלוסיות וקהלים.

פעילות יום המעשים הטובים תמשיך בנס ציונה גם במהלך הימים הקרובים.

להצטרפות ופרטים על התנדבות, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות אתר העירייה או במייל:
[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה