יום עיון מיוחד נערך למובילי ההתנדבות בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('3a234cc1-a696-4aa1-b5b3-a8fd0646d796','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

השבוע קיימה המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעירייה יום עיון עבור פעילים, יזמים חברתיים ומתנדבים, הפועלים למען אוכלוסיות העיר נס ציונה,

דוברות

יום עיון מיוחד נערך למובילי ההתנדבות בנס ציונה

במסגרת היום המרתק, שהתקיים בכוורת, המרכז ליזמות וחדשנות חברתית בלוד, בהשתתפות כ 50 מובילי התנדבות בעיר, ממגוון תחומי התנדבות, קיבלו המתנדבים הכשרה מקצועית שהתמקדה בהגדרות המשתנות של ההתנדבות החדשה, שינויים המשפיעים על נושא של גיוס מתנדבים, שימור ותגמול מתנדבים קיימים. במהלך היום נחשפו המשתתפים לכלל השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם ההתנדבות והתרומה לקהילה.

יום העיון הינו הראשון בסדרת הכשרות, ביוזמת עיריית נס ציונה, במטרה לתת כלים מקצועיים למובילי ההתנדבות בעיר ובכדי להרחיב ולמקד את הפעילות ההתנדבותית ולשפר את התרומה הניתנת על ידי המתנדבים לאוכלוסיות השונות בעיר.

במהלך יום העיון צפו מובילי ההתנדבות בהרצאה מעוררת השראה מפי אביטל אלפנט פילר על המקום ומטרתו, ועל סטרטאפים חברתיים ייחודיים וקיבלו רעיונות ליוזמות מקומיות ולחיבורים חדשים. לקחו חלק בהרצאה נטע ריינר נציגת המועצה הישראלית להתנדבות, אשר הרחיבה על ההתנדבות החדשה ,על השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם ההתנדבות ועל הצורך שלנו להתאים את שיטות גיוס וניהול המתנדבים בארגונים שלנו.

במהלך היום שיתפו הנוכחים מידע וניסיון מפעילותם ההתנדבותית בעיר. משה פולק, תושב העיר המתנדב במד"א שיתף על פועלו במסגרת פרויקט הצבת דפיברילטורים במרחב הציבורי והכשרת "נאמני חיים" ועל התרומה של הפרויקט להציל חיים. שייקה שדה, מפקד גדוד המתנדבים בחירום שיתף על תרומת מתנדבי הגדוד בזמני חירום למען תושבי העיר ולהצלת חיים, וחשיבות הפעילות בתרחישים השונים כמו גם ברעידת אדמה.

כבר בחודש הבא יתקיים מפגש נוסף של מובילי ההתנדבות שירחיב אף הוא את ארגז הכלים המקצועי של מובילי ההתנדבות בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה