סוף סוף ! יוני אשר התאחד עם אשתו דורון כץ אשר ובנותיו רז ואביב, ששבו משבי החמאס

$(function(){})

יוני, שאשתו ובנותיו נמנו עם החטופים ששוחררו אמש סיפר על המפגש עם משפחתו: ״משפחתי - דורון רז ואביב שבו אליי הביתה מן השבי. אני נחוש להביא לתקומתה של משפחתי מהטראומה והשכול הנוראי שעברנו, למען עתיד הילדות ודורון".


יוני אשר מוסר: ״משפחתי דורון רז ואביב שבו אלי הביתה מן השבי. אני נחוש להביא לתקומתה של משפחתי מהטראומה והשכול הנוראי שעברנו, למען עתיד הילדות ודורון. ימים מורכבים עוד לפניי"

משפחת אשר(צילום: דו"צ, באדיבות המשפחה)

חייב תודה והוקרה לבנינו שמחרפים נפשם, לצה״ל, ממשלת ישראל וקבינט המלחמה העוסקים במלאכה. תודה לעם ישראל הנפלא על החיזוקים. תודה גדולה למטה משפחות החטופים שפועל למען החזרת כולם. אני שמח שקיבלתי בחזרה את משפחתי, מותר לשמוח ומותר להזיל דמעה. זה דבר אנושי.

אבל אני לא חוגג, אני לא אחגוג עד אשר יחזור אחרון החטופים. אני רוצה להדגיש, ילדינו, אבותינו, אמותינו, אחיותנו נמצאים בשעה זו בשבי, יש אנשים שבשעה זו ליבם נשבר ואני רוצה לוודא שכל החטופים עד האחרון ישוב הביתה. משפחות החטופים הם לא פוסטרים, הם לא סלוגנים, הם אנשים אמיתיים, ומשפחות החטופים הם מהיום המשפחה החדשה שלי, ואני אדאג ואעשה הכל שאחרון החטופים יחזור הביתה. תודה לכולם."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה