יוסי שבו יונצח בקריאת שמו על חלקה המערבי של דרך הנפת הדגל !

$(function(){setImageBanner('622e41d2-9f2d-40e8-a291-111bf30b2c19','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

כך החליטה הערב ועדת השמות העירונית, שאימצה את הצעתו של ראש העיר בנושא וקבעה כי ההחלטה תובא תחילה לידיעת המשפחה ולאישור המליאה.
המדובר בקטע הכביש הקיים מרח' ויצמן לרח' תרמ"ג והמשכו מערבה המיועד להיות העוקף המערבי לכיוון בית עובד ויתחבר לדרך רבין. המדובר בדרך שאורכה כ1.5 ק"מ ועבודות סלילתה כבר החלו.
(ראו במפה החלק הקיים מצומת הנפת הדגל / ויצמן עד לתרמ"ג וההמשך- מסומן בורוד).

בתמונה: המונצח והמנציח ומפת הדרך האמורה

ארכיב

ראש העיר המנוח יוסי שבו יזכה בקרוב להנצחה בקריאה על שמו של אחת הדרכים הראשיות בעיר, דרך שתשרת לכשתושלם בשנה הבאה, מלבד את תושבי דרום מערב העיר, גם רבבות נהגים מרחובות ודרומה לה, מדי יום.

כך החליטה הערב ועדת השמות העירונית, בה השתתפו סגני ראש העיר, סמדר אהרוני ונאור ירושלמי, חבר המועצה עו"ד שאול רומנו, מנכל"ית העיריה, מהנדס העיר, מנהלת מח' התכנון, ראשת המטה של ראש העיר וכנציגת ציבור, גב' ריקי לרר יו"ר "בית ראשונים".

ההצעה הובאה לועדה ע"י ראש העיר ו והיא התקבלה פה אחד, בכפוף לכך שההחלטה תובא לידיעת המשפחה ולאישור המליאה.

נזכיר כי נושא הנצחתו הראויה של יוסי שבו ז"ל, היווה נושא טעון למדי בשנה האחרונה, לאחר עימות בנושא בין ראש העיר לבין מאיר דהן חתנו של יוסי שבו המנוח, שככל הידוע, תבע לקרוא על שמו של שבו ז"ל את ביה"ס "קרית המדע", דרישה לה התנגד בשעתו ראש העיר. 

___________

בתו של יוסי ז"ל, לילך דגן, העבירה אלינו היום (יום ד')  תגובה ארוכה בה המשפחה מעלה טענות קשות כלפי ראש העיר ויחסו למורשת קודמו.

בין היתר נטען בה כי " אנו רואים בהודעתו של ראש העירייה בעניין הנצחת יוסי ז"ל כנסיון לצאת ידי חובה ותו לא. אף שלא הופתענו מצעד זה צר לנו שמר בוקסר לא טרח ליידע או להתייעץ איתנו כפי שהחוק מחייב אותו."

( הערה: הידיעה הגיעה אלי שלא בהודעה רשמית של העירייה וההחלטה כלל לא יצאה לפירסום מסודר. אך בשל חשיבות הנושא, מיהרתי לפרסמו מיד לכשנודע לי. אבי בן דוד)

ועוד נכתב בהודעת המשפחה:

"יוסי מעולם לא רדף אחר הכבוד בחייו וכך זה יישאר במותו. ההנצחה הגדולה ביותר ליקירנו תישאר בלבבות של עשרות אלפי התושבים שאהבו והעריכו את אישיותו, נועם הליכותיו, צניעותו ופועלו העצום למען הפיכת נס ציונה לאחת הערים הכי מבוקשות למגורים.
יוסי אינו זקוק לשלט הנצחה כזה או אחר. הוא השאיר אחריו מורשת של יושר, צניעות ומחוייבות לצד מאות מבני ציבור, בתי ספר, גני ילדים, מבני תרבות ואומנות, עיר מטופחת ונקיה. זו תהיה ההנצחה הכי טובה עבורו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה