מחאת נס ציונה אירחה הערב את מס' 7 ב"עבודה" השנויה במחלוקת, איבתיסאם מרענה מנוחין.

$(function(){setImageBanner('0603f375-2afe-41c1-a86c-cae681b92b38','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


האם היה נבון לארח דווקא אותה? או שזה צעד אחד יותר מדי שמאלה...? ראו את תשובת המארגנים.
עוד נאמה בהפגנה עו"ד גבי לסקי, מי שהתמחתה בהכנה על מפגינים, בפני כמאה המפגינים ה"קבועים" ברובם.
זוהי הפגנת מוצ"ש האחרונה לפני הבחירות, כי במוצ"ש הבא 20.3 בכוונת פעילי המאבק בנס ציונה לצאת להפגנת הענק המתוכננת בבלפור.

מחאת נ.צ.

איבתיסאם מרענה-מנוחין מספר שבע ברשימת העבודה לכנסת ומי שעוררה סערה רבתי בשל התבטאויותיה בעבר וכו' התארחה הערב בהפגנת מחאת נס ציונה ואף נשאה דברים.

איסתיסאם קראה לכולם להכיר את הפנים מאחרי המספר שבע והדגישה כי לפני היותה ערביה היא אשה, לוחמת לזכויות הנשים והלהט״בים, אזרחית ישראלית גאה, אם ובנוסף לכך גם ערביה הגאה בתרבותה ובשפתה. 

הדוברת השניה  היתה עו״ד גבי לסקי. עו״ד לסקי היא אחת מקבוצת עורכי הדין המגינים על עצורי המחאות השונים ושחרורם ממעצרים. זאת בנוסף להיותה לוחמת ללא חת למען זכויות האדם וזכויות מיעוטים. עו״ד לסקי דברה על הסימנים המעידים כי נתניהו מנסה לרסק ובמקרים מסויימים אף מצליח לדרדר את הדמוקרטיה בישראל לכיוון של דיקטטורה. היא קראה למוחים ולכל האזרחים לצאת ולהצביע.

מה ההגיון להביא דווקא מועמדת כה שנויה במחלוקת לנאום בפניכם ועוד לקרוא להצביע דווקא ל"עבודה" בעוד שהמחאה אמורה להיות על מפלגתית??

זאת שאלתי לאחר הארוע את דובר הקבוצה, שאול עמיר. ולהלן תשובתו:

"אנחנו בהחלט לא שולטים על מה שהנואמת אומרת. בפירוש ביקשנו לא לעשות תעמולה מפלגתית ואם שמת לב עו״ד לסקי אכן לא עשתה זאת.
באשר לאיבתיסאם, מעבר למסר המפלגתי, יש וכדאי גם להאזין ליתר דבריה. 
אמנם איבתיסאם היא ערביה מוסלמית ולפני שנים אמרה דברים מקוממים עד מאוד, אך אם להקשיב לדבריה היום ולהתנצלותה לפני שבועות מספר,-  אפשר לראות את השינוי שחל בה. הדת היהודית יודעת להיות גם סלחנית ואני חושב שגם אנחנו בתור אנשים ללא הבדלי דת גזע צבע או מין צריכים לזכור את האמרה : ״מודה ועוזב ירוחם״ ואולי עקב היותה ערביה מוסלמית (בעדיפות חמישית לדבריה), יהיו מי שיחשבו שאמרה זו לא תופסת. מה זה אומר אז עליהם???"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה