יצרנית התרופות אנלייבקס מנס ציונה מדווחת על הצלחה נוספת בפיתוח תרופת הפלא, Alloctera וממשיכה לשגע את שוק המניות...

$(function(){})

התרופה אמורה לסייע גם לחולי קורונה במצב קשה, שנפגעו מ"סערת ציטוקינים" כתופעת לוואי. אך הדרך עוד רחוקה עד לסיום המחקר ואישור התרופה.
אבל בשוק המניות כבר מזמן חוגגים...כאשר בזמנו חזינו במניה הזו עולה גם 200% ביום, בעוד שהיו גם ירידות כואבות..
החברה הרשומה למסחר בתל אביב ובנאסד"ק נסחרת עתה לפי שווי שוק של מעל חצי מיליארד דולר ורק הבוקר עלו מניותיה בכ5% (נכון לרגע נתון..)

סיוון פרג'

בתמונה: בעלי החברה ב2019 דרור מבורך, אמנון נויבך, שי נוביק ושמוליק הס / צילום: סיון פרג' (ארכיון )

כבר באוקטובר האחרון סיפרנו לכם על החברה הנס ציונית המפתחת תרופה שאמורה להציל חולי קורונה, או לפחות מאחד הסיבוכים הקשים של המחלה - המכונה "סערת ציטוקינים" ונובע מפעילות יתר של המערכת החיסונית בתגובה למתקפה ויראלית, כאשר לפעמים דווקא היא זאת שמובילה בסופו של דבר לנזק בלתי הפיך או למוות של המטופל.

ובניסוח המקצועי של החברה:

 החברה מפתחת את Allocetra, טיפול חיסוני מבוסס תאים, לטיפול במצבים חריפים רבים. זה מאזן מחדש מערכת חיסון לא מאוזנת מסכנת חיים, תוך שימוש במנגנוני הוויסות הטבעיים של מערכת החיסון .Allocetra מיועד למנוע סערות ציטוקינים ומשיב איזון חיסוני בטוח, מבלי לדכא את המערכת החיסונית, על ידי מעורבות מקרופאגים ותאים דנדריטים. תוכניות ההתפתחות הקלינית של החברה מתמקדות במניעה או בטיפול בסיבוכים הקשורים להשתלות מח עצם, אלח דם וגידולים מוצקים.

מאז החברה לא שקטה על שמריה במחקר ופיתוח וכך גם המניה שלה שברה שיאים וגם בתנודתיות שלה בשוק המניות.

אבל אתמול (רביעי)  נפתח הסכר... לאחר שהחברה אנלייבקס תרפיוטיקס הודיעה על תוצאות טובות מהניסוי שערכה בטיפול לחולי קורונה במצב קשה או קריטי, בתרופה שלה Alloctera.

החברה דיווחה כי הניסוי נערך ב-16 חולים ללא קבוצת ביקורת, מהם תשעה במצב קשה ושבעה במצב קריטי.וכי  28 יום לאחר המתן, אין נפטרים בקרב קבוצת הניסוי, ו-14 מבין 16 חולים שוחררו לביתם. שני חולים נוספים עדיין מונשמים בטיפול נמרץ. המועד הממוצע לשחרור אותם חולים שאכן השתחררו, היה 5.3 ימים אחרי קבלת הטיפול.

ואנו, שמרביתנו איננו סוחרי מניות, מקוים שמי שרכש את מניותיה ב"שורט" יפסיד הרבה כסף, כי הצלחת החברה הינה ללא ספק הצלחת כולנו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה