ישי הדס נעצר בהפגנה אתמול ושוחרר. הפגנת המחאה במוצ"ש- עם אמילי מואטי ואבי בוסקילה.

$(function(){setImageBanner('5c70d3f6-d572-4468-8a0e-acba2aa476de','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הפגנות המחאה בנס ציונה רחוקות מלדעוך ויוצרות עניין ארצי רב, בעוד לקומץ מפגיני הנגד יש מסר חדש "שמאלנים אויבים"..-
אמש עיכב סמוי משטרתי את פעיל "קריים מיניסטר" ישי הדס, והוא שוחרר לאחר חקירה על "הפרת הסדר הציבורי".
מחר- מוצ"ש- תגבורת מהמישור הארצי- אמלי מואטי ואבי בוסקילה.
אלא שהשמות הללו צובעים את המפגינים בנס ציונה בגוון קיצוני יותר - לעומת העבר - מה שלהערכתנו רק יחדד את העימותים וחבל..

ארכיון

בתמונות: למעלה משמאל- ישי הדס. למטה- אמלי מואטי ואבי בוסקילה.

בידיעה קודמת מהיום- סיפרנו על העניין הארצי הרב במחאת נס ציונה והכתבה בעיתון "הארץ"- כמו גם על ההתנערות של שולי מזרחי ומלכה לוי- אליהו, הליכודניקים הוותיקים- מ"פנתרי נס ציונה" והחבורה של מפגיני הנגד.

אלא שמיד לאחר מכן, הודיעו ראשי מטה המחאה בעיר כי מחר בערב, מוצ"ש, ישאו דברים בהפגנה-  שניים מפעילי השמאל הידועים בארץ, הפובלציסטית אמילי מואטי ויו"ר "שלום עכשיו" לשעבר - אבי בוסקילה.

הודעה זו מצטרפת לכך שבהפגנה אמש, בה נכחו כ150 איש, למרות הגשמים,  נכחו גם ישי הדס, אחד המיליטנטיים ביותר ממפגיני בלפור ומראשי "קריים מיניסטר"  ועוה"ד גונן בן יצחק חברו לקבוצה זו, ויוצרת את הרושם, לפחות לדעתי האישית, כי המחאה בנס ציונה הולכת ומקבלת גוון שמאלי וקיצוני יותר, ככל שמהצד השני מחריפה העויינות והביטויים המושמעים נעשים נבזיים יותר, שלא להזכיר את האיומים, ריסוס הכתובות וכמובן השלכת רימון ההלם שלפי דיווח " הארץ" נחקרת ע"י השב"כ.

נציין כי "קריים מיניסטר" חלוקה לא אחת עם תנועת "הדגלים השחורים" לגבי השיטות בהן רצוי וראוי להשתמש במחאה והיא בעד מיליטנטיות רבה ככל האפשר, בעו שקמה שוורצמן וחבריה מ"הדגלים השחורים" משתדלים לשמור על כללי משחק מסויימים, רגועים יותר, עימם יוכלו להזדהות חלקים גדולים יותר בציבור הישראלי. כאלו המתנגדים לנתניהו, אך לא מוכנים להסכים עם חלק מהאמירות עליו ועל תומכיו שנשמעו לא אחת.

(אגב, ללא קשר לאמור, ישי הדס אף עוכב אמש ע"י המשטרה, לכאורה בחשד להפרת הסדר הציבורי ואי ציות להוראת שוטר ושוחרר בתחנת רחובות  - ע"י עוה"ד גונן בן יצחק שנלווה אליו ועוה"ד דניאל חקלאי שהגיע במהרה למקום)

חדשות נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה