ישראל מתגייסת להציל את קיבוץ ניר עם בעוטף עזה. באתר giveback תוכלו גם אתם לתרום!

$(function(){setImageBanner('ab058aa5-ac96-452f-b7a7-717a21fb8651','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כל תרומה שלכם תסייע לשקם את קיבוץ ניר עם שספג נזקים כבדים בשבת השחורה. כעת תוכלו לתרום להצלת ניר עם באמצעות אתר giveback. התרומות יועברו ישירות לחשבון הקיבוץ, ובשל המצב, האתר גם לא ייגבה עמלות בגין הקמפיין

תרומות לקיבוץ ניר עם מצילים את העוטף מצילים את ישראל

"מצילים את ניר עם" – הקיבוץ שהצליח לבלום את המחבלים, נלחם על שיקומו

הידעתם שמייסדי קיבוץ ניר בעוטף עזה התארגנו להתיישבות בגבעת הקיבוצים שפעלה בנס ציונה?. לא אין מדובר בגבעת הקיבוצים שישבה בצפון מערב נס ציונה, ונקראה גבעת מיכאל. אלא לזו שנמצאת מדרום-מזרח לנס ציונה, בין נס ציונה לבין רחובות, ליד תחנת הרכבת של רחובות ופארק המדע. 

זוועות ה-7 באוקטובר היו רק שיאן של שנים ארוכות בהן ניר עם היה הקיבוץ שנפלו בו הכי הרבה רקטות שנורו מרצועת עזה. את זה רבים לא מכירים. מה שכן מכירים הוא סיפור הגבורה של כיתת הכוננות שהצליחה למנוע מ-35 מחבלי חמאס להיכנס ליישוב. כיום כ-700 חבריו פונו, ונפתח קמפיין לשיקום הקהילה לאחר שנים ארוכות של אש ועופרת באתר giveback.


ניתן למצוא את הקמפיין  בקישור מצילים את קיבוץ ניר עם תרומות לקיבוץ בעוטף או בחיפוש בגוגל "מצילים את ניר עם".

"לאורך השנים ספג קיבוץ ניר עם נזקים כלכליים כבדים ונפגעים רבים ממאות רקטות וטילים שנורו לעברו מרצועת עזה", אומר יו"ר הקיבוץ, עופר לאופמן. "בשל המצב הביטחוני, האוכלוסייה הלכה ופחתה, ודווקא עכשיו, כשהקיבוץ הצליח לצמוח ולהתחיל בתהליך השיקום - הכול נהרס וצריך להתחיל מהתחלה".

תומכים בתושבי עוטף עזה בחקלאות בתושבים ובכל תחומי החיים התרומה שלכם לקיבוץ ניר עם חשובה! 

כעת פעילות הקיבוץ מושבתת כולה, עם נזקים כבדים צפויים של עשרות ומאות מיליוני שקלים, לצד עלויות גבוהות לטיפולים נפשיים וטיפולי לפוסט טראומה, הנדרשים למאות התושבים.

הכסף שיגויס מקמפיין זה מועבר ישירות לקופת הקיבוץ וייתן מענה לטיפולים פסיכולוגיים, טיפול בטראומה ופוסט טראומה לילדים ולמבוגרים; הקמת מערך חינוכי זמני (תחליף בית ספר וגנים) לילדי הקיבוץ לימי הלחימה; פעילויות לחיזוק ושיקום הקהילה; הקמה מחדש של בית תרבות אזורי בקיבוץ.

התרומות יועברו ישירות לחשבון הקיבוץ, ובשל המצב, האתר גם לא ייגבה עמלות בגין הקמפיין, כך שהכסף שמועבר מגיע נטו למען תושבי הקיבוץ וילדיהם.

 עוד באתר מי מכבס את הכביסה לחיילים בחזית? קבלו את משאית הכביסה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה