כבוד למתנדבי נס ציונה בארוע מרגש בו כיכבה להקת שלווה.

$(function(){setImageBanner('b664fd12-4aa4-45ba-8326-102c77c931e9','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כ 600 מתנדבות ומתנדבים מנס ציונה השתתפו אמש באירוע ההוקרה המסורתי למתנדבי העיר, לקראת ראש השנה, שעמד הפעם- בסימן התנדבות בתחום הצרכים המיוחדים. עם הופעה מיוחדת של להקת שלווה וראו בתמונות איזו התרגשות הם עוררו...

דוברות

כבוד למתנדבי נס ציונה בארוע מרגש בו כיכבה להקת שלווה.

דוברות

בתמונה: נשאו דברים- אוסו ביו ורונית אברהם מ"נס הורים" וראש העיר

האירוע בנוכחות 600 מתנדבות ומתנדבים, מעשרות עמותות, ארגונים ומיזמי התנדבות שונים, ראש העיר שמואל בוקסר ורעייתו חגית, סגנית ומ"מ ראש העיר סמדר אהרוני, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים עמיר קשי ועובדי עירייה.

האירוע החל בקבלת פנים חגיגית אחריה נשאו ברכות: ראש העיר שמואל בוקסר, מנהל אגף הרווחה עמיר קשי ואוסו ביו ורונית אברהם מהנהגת נס הורים, אשר הודו לראש העיר על הקמת מערך שירותים רחב, לראשונה בעיר עבור בעלי הצרכים המיוחדים, ומתן מענה מדויק ונכון לצרכים המיוחדים של הקהילה. את הערב הנחתה יעל בן נון גובר, מנהלת המחלקה למשאבי קהילה, אשר סקרה את תחום ההתנדבות המתפתח בעיר והזמינה את הנוכחים לצפות בסרטון "סליחה על השאלה" שהוכן במיוחד לכבוד הערב, ובו מתנדבות ומתנדבים בתחום הצרכים המיוחדים העניקו לצופים נקודת מבט ייחודית וסיפרו על החוויה שלהם מניסיונם מנתינה או קבלה בתחום.

בתום הטקסט, התקיימה הופעה מרגשת של להקת שלווה, אשר בין חבריה א.נשים עם צרכים מיוחדים. חברי הלהקה העניקו לצופים הופעה בלתי נשכחת, עם שירים מגוונים החל מאין לי ארץ אחרת, צלצולי פעמונים, שירים מקוריים ועד הביצוע המרגש לשירו של לאונרד כהן, הללויה- אותו ביצעו בתוכנית הכוכב הבא.

בתום הערב, כהוקרה על פועלם המשמעותי, הוענק שי צנוע לכלל המתנדבים הנוכחים, אותו הכינו חברי סדנת שיקמים.

ראש העיר שמואל בוקסר: ההתנדבות בנס ציונה היא דרך חיים. עם מספר חסר תקדים של מעל 4000 מתנדבות ומתנדבים, המלווים מקצועית על ידי המחלקה למשאבי קהילה באגף הרווחה והשירותים החברתיים. השנה, עם הרחבת מערך השירותים העירוני לאוכלוסיות להן צרכים מיוחדים, בחרנו לציין את הערב בסימן ההתנדבות בתחום הכל כך חשוב הזה. אני מודה לכל אחת ואחד מכם, מתנדבות ומתנדבי העיר על העשייה המשמעותית כדי שיחד נצליח לחזק את הקהילה הייחודית שלנו, ולהיות טובים הרבה יותר.

יעל בן נון גובר, מנהלת המחלקה למשאבי קהילה: נס ציונה היא עיר מתנדבת. המתנדבים והפעילים הרבים, שותפים ליצירת מרקם חברתי קהילתי מיוחד שמאפיין את העיר. אתגרי החירום בשנתיים האחרונות לימדו אותנו על כוחה של קהילה, ועל החשיבות של הערבות ההדדית, ובעיקר- שבעזרת כל אלו- נוכל לצלוח כל אתגר. אני מתרגשת כל יום מחדש לפגוש את האנשים המיוחדים, אשר מגיעים מתוך מקום של שליחות, מסירות והרצון להשפיע ולשנות לטובה.״

עוד ציינה כי "בעיר פועלים במהלך כל ימות השנה למעלה מ 4000 מתנדבות ומתנדבים בכ 45 עמותות וארגוני התנדבות ועוד עשרות מיזמים ופרויקטים למען הקהילה. במהלך תקופת הקורונה הורחב מעגל ההתנדבות, הצטרפו מתנדבים נוספים ותחומי ההתנדבות הורחבו לתחומים נוספים, הופעלו עשרות פרויקטים ומיזמים בשיתוף תושבים ושותפים רבים. המחלקה למשאבי קהילה באגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה, מלווה מקצועית את הארגונים, מסייעת בגיוס המתנדבים, מכוונת ומנחה לפעילות בעלת משמעות על פי הצרכים הקיימים בעיר, ומקיימת הדרכות והכשרות למובילי התנדבות."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה