כביש 423 החדש נס ציונה – שבועיים חלפו ומועד לטקס אין. האם השרה רגב מתחמקת?

$(function(){})

השינוי בעומסי התנועה בשכונות המזרחיות כבר מורגש היטב. אם כי יש תושבים מ"לב המושבה" שעדיין לא מרוצים.
נתיבי ישראל מתקנים את הפאשלה של עמודי התאורה

כביש 423 כבר הפך לעובדה קיימת, אם כי נפח השימוש בו עדיין רחוק מהצפוי, אולי מפני שטרם נערך מסע פירסום רשמי לפתיחתו ולא כל הננגים מרחובות הנוסעים צפונה מודעים לאפשרויות שהוא פותח בפניהם. מכל מקום, נפח התנועה העוברת בשכונות "סביוני נצר" ולב המושבה כבר פחת משמעותית והתושבים נושמים לרווחה. 

אבל, יש לא מעטים שכבר מותחים ביקורת על התכנון המאלץ את הבאים מצפון ויעדם ללב המושבה לבחור בין שתי חלופות: לרדת מ431 לעבר מרגולין ולעשות פניית פרסה (חוקית אך עמוסה..) ברמזור לעבר רח' ישראל שמיד. או להמשיך על 423 דרומה ולהיכנס לאבנר בן נר מהכיכר, מה שמאריך את דרכם.

 בעיה נוספת שהתעוררה הינה המעבר לנצר סירני שנחסם על ידי רכבת ישראל  ומונע גישה לשביל האופניים ההיקפי מכיוון זה. אגב, פעם מזמן "שקלו" הקמת מעבר תת קרקעי מתחת לפסי הרכבת. אבל, כלום לא קרה.  ועדיין, איך אמר לנו אחד מפעילי השכונה: "בהשוואה למה שהיה פה עד עכשיו- שאלו תהיינה הצרות שלנו"...

מכל מקום, אם בעירייה הניחו שהשבוע ייערך טקס רשמי לפתיחת הכביש ושרת התחבורה מירי רגב תהיה אורחת הכבוד בו - זה לא יקרה. לפחות לא בקרוב !.. וככל הידוע לי טרם הצליחו לתאם מועד עם לשכתה. הרקע, אם ניחשנו נכון, אחרי ה"פאדיחה" באשקלון השרה לא ממהרת לשום מקום פומבי.

ונעבור לסיפור ה"פאשלה" סביב נושא עמודי התאורה לאורך כביש 423. אלו, כזכור , הותקנו בשעתו משום מה בדיוק במרכז שביל הולכי הרגל המרוצף באבנים משתלבות, הקיים לאורך תוואי הכביש. וכשהוצבו, נעקרו המרצפות והשביל נהרס.

אנשי העירייה הבחינו בכך מעט מאוחר מדי וזו כמובן מחתה בפני נתיבי ישראל. ואכן, השבוע שעבר החלו בהעברת העמודים לשולי המדרכה.

פרטי

העמודים לפני ההעברה - באמצע המדרכה...

פרטי

 העמודים לאחר ההעברה.

פרטי

לקוראינו:

על הכביש, בעיות התנועה שנותרו באזור והפתרונות המתוכננים. ראו בשבוע הבא כאן  באתר האינטרנט שלנו  בראיון מיוחד עם יו"ר ועדת התנועה העירונית, חבר מ. העיר תא"ל (מיל.) רמי סקליטר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה