נוכחות השיטור המשולב בנס ציונה תגדל פי 3, בזכות הקצאת 9 שוטרים נוספים ביממה!

$(function(){setImageBanner('a3dda98d-59f4-4a23-8e8e-21cb8c63e151','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

3 ניידות תסתובבנה בעיר ב3 משמרות, במקום אחת למשמרת !
כך סיכם ראש העיר עם מפקד תחנת רחובות סנ"צ דודי מרון, אשר התחייב להקצות את תוספת תשעת השוטרים הדרושה לסיורים המשותפים.
תגבור הכוחות הינו לאור הצורך להתמודד עם נגיף הקורונה ועם גילויי אלימות (על רקע פוליטי) ואירועי גרפיטי שהתרחשו בעיר בשבועות האחרונים.
הבה נקווה כי לפחות חלק ממנו יישאר גם בעתיד.

יחצ

בתמונה: מפקד הנקודה רס"ב עובד עובדיה, ראש העיר שמואל בוקסר, קצין אג"מ תחנת רחובות,רפ"ק  יוסי מסלי ומפקד התחנה סנ"צ דודי מירון, מפקד השיטור רביב והקב"ט העירוני ירון לוי 

עיריית נס ציונה ותחנת משטרת רחובות הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו ירחיבו באופן משמעותי את נוכחות המשטרה בעיר.

תגבור הכוחות נעשה לאור הצורך להתמודד עם נגיף הקורונה ועם גילויי אלימות ואירועי גרפיטי שהופיעו בעיר בשבועות האחרונים.

לאחר פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר ומפקד תחנת רחובות סנ"צ דודי מרון, אושר היום (ג') שיתוף פעולה בין המשטרה לעירייה, לפיו יוקצו תקציבים מיוחדים לצורך שילוש כוח השוטרים המוקצה לטובת סיורי השיטור המשולב בנס ציונה. הכוח החדש בן 9 שוטרים ביממה יוצב ויחל לפעול בעירנו כבר ביום חמישי, יחד עם פקחים מטעם העירייה, כשהם נוסעים בניידות השיטור המשולב ובסך הכל תהיה נוכחות של 3 ניידות בו זמנית, כל העת. כאשר בכל ניידת יש שוטר ואיש השיטור העירוני.

האישור לתגבור הכוחות ניתן לאחר שבפגישה שהתקיימה עם מפקד התחנה העלה ראש העיר שמואל בוקסר את הצורך בשמירה על המרחב הציבורי ובטחון התושבים כמו גם את הצורך להתמודד עם נגיף הקורונה ולהוריד את רמת התחלואה בעיר. בפגישה נכחו מנכ"לית העירייה, דפנה קירו כהן, קב"ט העיר ירון לוי וקצין אג"מ תחנת רחובות, יוסי מסלי.

יחצ

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר:

"אני מודה למפקד התחנה דודי מרון על שיתוף הפעולה הפורה, ההכרה בצורך ובחשיבות של תגבור כוחות משטרה בעיר. היום צעדנו צעד משמעותי נוסף בקידום הרפורמה לחידוש פעילות השיטור המשולב בעיר, אשר בשנה וחצי האחרונות הוכיח את פעילותו. נס ציונה מונה היום מעל 50,000 תושבים אשר צריכים להרגיש בטוחים בסביבת הבית שלהם. לשיתוף הפעולה שסוכם תהיה השפעה דרמטית על מניעת הפצת נגיף הקורונה ועל איכות החיים, תחושת הביטחון והמוגנות האישית של כלל התושבים".

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מרון: "אני שמח על הירתמות ראש העיר והרשות כולה. כדי לאכוף ולמנוע את הפצת נגיף הקורונה ולהבטיח את בטחון התושבים נדרשת יחידה אורגנית אחת המשלבת את כוחות המשטרה עם כוחות השיטור המקומי בנס ציונה. כך ניתן לפעול ביעילות לאבטחת המרחב הציבורי בעיר".

מבזקי חדשות נס ציונה נט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה