כחמישים גני ילדים בעיר סגורים לפתע בשל "מחלת" הסייעות. העיריה- נפנה לביה"ד לעבודה.

$(function(){setImageBanner('1bc67c8a-feeb-4407-a7c1-53bbe0a497a8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כאלף וחמש מאות משפחות בנס ציונה הופתעו הבוקר בהודעה כי הגן של ילדיהם סגור, בהיעדר הסייעות ה"חולות".
ההורים זועמים ואומרים: עצוב ומאכזב שבחרו בדרך שפוגעת אך ורק בילדים ובהורים שמעריכים ואוהבים אותן.
ועד העובדים וההסתדרות שפתחה במאבק ארצי בנושא, מתנגדים למהלך הלא מאושר והעירייה הבהירה כי תפנה לביה"ד לעבודה ותבקש צוי מניעה כנגד ההשבתה הפיראטית

1

שיחת טלפון הבוקר בשעה 7.00 בערך "בישרה" לכאלף וחמש מאות משפחות בנס ציונה כי גן הילדים בו לומד ילדם/ילדתם לא ייפתח היום ! וזאת לאחר ישיבושים אתמול

הרקע: "מגיפה" מסתורית שגרמה לעשרות סייעות לחלות ולשלוח למעסיקה אישורי מחלה...

העירייה מסרה כי:

התארגנות בלתי חוקית של סיעות, אשר השביתה 49 גני ילדים בנס ציונה הבוקר, הוציאה עיריית נס ציונה מכתב בהול לסייעות, לחזור באופן מיידי לעבודה- עוד הבוקר.

במכתב לסייעות נכתב: העדרות מכוונת מהעבודה, במסווה של מחלה הינו מהלך בלתי לגיטימי בעליל, המהווה הפרה בוטה של כללי המשחק בתחום יחסי העבודה ופוגעת קשות בילדים. לפיכך, אנו דורשים מכן לשוב לעבודה עד לשעה 10:00, היום, יום שני 30.1.23.

דוברות עיריית נס ציונה: מאבקן של הסייעות צודק, והעירייה תומכת בשיפור תנאי שכרן. אך לא נוכל להשלים עם הדרך הבלתי חוקית בה בחרו לפעול ופוגעת באופן קשה בילדים. במידה והסייעות לא ישובו לעבודה באופן מיידי, בכוונת העירייה לפנות עוד הבוקר לבית הדין לעבודה בבקשה למתן צווי מניעה כנגד ההשבתה.

נדיר ג'מיל מועד עובדי העירייה מסר כי הועד סבור שלמרות שהן צודקות בתביעותיהן, היה עליהן להמתין למהלכי ההסתדרות בנושא ולא לפגוע בהורים שלא נערכו לכך. , מה עוד שהיום נפגש יו"ר ההסתדרות עם נציגי האוצר לדיון בהסכם השכר בשרות הציבורי ותיתכן השבתה כללית כבר ביום רביעי הקרוב.

יו"ר הנהגת הורי גני הילדים דנה שחק כץ:

אתחיל בזה שאין הורה אחד שלא מסכים עם שיפור של תנאי ההעסקה של הסייעות.
יחד אם זאת זאת לא הדרך!
התארגנות לא חוקית, שסותרת את כל מה שאנשי חינוך צריכים לייצג.
עצוב ומאכזב שבחרו בדרך שפוגעת אך ורק בילדים ובהורים שמעריכים ואוהבים אותן.
היום קמו מאות הורים לגנים סגורים, חלקם הורים שהיו צריכים ללכת לטיפולים מצילי חיים, הורים שזקוקים להגיע לעבודה על מנת שיהיה להם מה לאכול ואין באפשרותם לא להגיע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה