כך מוקירים את עובדי/ות הרווחה בנס ציונה

$(function(){})

אירוע הוקרה לעובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה התקיים אתמול בגן נווה והיווה יום של גיבוש, הפוגה וכיף עבור צוותי האגף שעובדים בכל ימות השנה ברגישות ובמקצועיות- עבורכם.
ונקווה שהם לא ייאלצו לשבות בקרוב ושההסכם איתם יכובד ע"י מ. האוצר !

דוברות

במסגרת האירוע, נכללו כל עובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה: צוותי פרט ומשפחה, היחידה לטיפול באזרח הוותיק, היחידה לטיפול באלימות במשפחה, מחלקת התנדבות, מחלקת עבודה קהילתית, תחום נוער וצעירים ומנהלת האגף, כאשר כולם נפגשו בגן נווה, לבוקר של פעילות הפוגה מהנה ומגבשת.

באמצעות משימות ותרגילים אפשרו המפעילים מחברת TIME 2 PLAY לעובדי האגף בוקר מהנה בו ניתנה לעובדות האפשרות לחיזוק הקשר וההיכרות בין כלל העובדים, עידוד שיתופי פעולה תוך הקניית כלים לעבודת צוות מגבשת.

בהמשך הבוקר נהנו העובדים מכיבוד קל, ואף קיבלו שי צנוע.

ראש העיר שמואל בוקסר הגיע לברך ובישר לעובדים על המעבר הקרב לאגף הרווחה החדש שנבנה ממש בימים אלו, ויהווה עבורם, וגם עבור מקבלי השרותים בית ראוי, נגיש, מזמין ונעים.

גם סגניתו, סמדר אהרוני, מחזיקת תיק הרווחה הצטרפה לברכות ואמרה: 

כמחזיקת תיק הרווחה והשירותים החברתיים, החשופה כל יום לעבודה הנהדרת שנעשית למען אלה שקולם לא נשמע אני יכולה לומר בפה מלא, כל בוקר וערב ישנו אתגר אנושי שרק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, עם לב ענק ויכולת הכלה מדהימה יכולים להתמודד איתם.
תודה ענקית מעומק הלב בשמי ובשם תושבי נס ציונה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה