כך ציינו בנס ציונה את שבוע הבטיחות בדרכים- צפו בתמונות.

$(function(){})

שבוע הבטיחות בדרכים צוין השבוע בנס ציונה בשלל פעילות בגני הילדים בבתי הספר. הילדים תרגלו את כללי הזהירות בחציית כביש, למדו את משמעות התמרורים, ובגני הילדים חוו הילדים פעילות מעשירה ומעשית תוך התנסות חווייתית. ומה עם המבוגרים? להם נשאר לנהוג בזהירות, לתת זכות קדימה ולהוות דוגמא לדור הצעיר.

שבוע הבטיחות בדרכים בנס ציונה

שבוע הבטיחות בדרכים צויין השבוע בנס ציונה בשלל פעילות בגני הילדים בבתי הספר

שבוע הבטיחות בדרכים שצויין השבוע בכל רחבי הארץ, עסק השנה בתוכנית הלאומית " 30 עד 50" העוסקת במהירות הנסיעה בתוך העיר תוך מתן דגש על הצורך בלקיחת אחריות אישית, בשיתוף פעולה במטרה להיאבק בתאונות הדרכים ולחולל שינוי בתרבות הנהיגה בישראל.

בנס ציונה לקחו הילדים חלק פעיל בפעילות הענפה בגנים ובבתי הספר. הפעילות אשר רוכזה על ידי מטה הבטיחות בדרכים בעיריית נס ציונה קידמה פעילות ההסברה במוסדות החינוך בשיתוף מחלקת גני הילדים, מנהלים והמנהלות בבתי הספר ועסקה בנושאים: התנהגות נכונה של הולכי רגל, רוכבי אופניים בכביש ובסביבתו ועוד.

ביה"ס שקד בנס ציונה התקיימו לאורך כל השבוע פעילויות מעשיות אשר עסקו בכללי הזהירות בחציית כביש, רכיבה בטוחה על אופניים, חשיבות הנראות בכביש וסביבתו וערנות התלמידים בזמן חציית הכביש או בזמן הליכה על מדרכה. תלמידי כיתות ו' יזמו פעילויות שונות אשר הועברו לשכבות הגיל הצעירות וכללו תרחישי המחשה להדגשת חשיבות גילוי אחריות וזהירות בדרכים.

שבוע הבטיחות בדרכים בנס ציונה

בבית הספר ארגמן בנס ציונה התקיים יום בטיחות בדרכים במהלכו פוזרו תחנות פעילות שהופעלו על ידי התלמידים ברחבי בית הספר, חדר מדעים הפך לחדר תצוגה לתמרורים ואביזרי בטיחות, הושמעו שירים הקשורים לנושא, נתלו כרזות וציורים שהוכנו מבעוד מועד על ידי תלמידים בעקבות למידה בכיתות.

בביה"ס בן צבי בעיר למדו הילדים במהלך השבוע על משמעות התמרורים, חשיבות חוקי התנועה כמו גם חשיבות אביזרי זהירות ברכיבה על אופניים. התלמידים הציעו סיסמאות עבור מדבקות לרכב ולבסוף נבחרה הסיסמה: "בואו נוריד מהירות, זו לא תחרות" המדבקות הודפסו וחולקו להורי התלמידים.

ילדי הגנים בנס ציונה לומדים על בטיחות בדרכים

בביה"ס ממלכתי דתי רעות רעות עסקו הילדים ביצירה חווייתית אשר שילבה הדרכות וסרטונים עם פעילות משפחתית להגברת המודעות.

בגני הילדים בנס ציונה עוסקים בנושא הבטיחות בדרכים במהלך כל ימות השנה ובשבוע הבטיחות בדרכים, במסגרת התכנים המועברים חווים הילדים פעילות מעשירה ומעשית תוך התנסות חווייתית והדגשת כללי הזהירות.

שלל הפעילויות שהועברו השבוע בניהם סדנאות, סרטונים, הצגות, סימולטורים הרצאות תחרויות ועוד נועדו לעורר מודעות לחשיבות של התנהגות זהירה בכביש ולחנך את הילדים לאחריות אישית בכבישים ובדרכים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה