כ 3,000 חניכי תנועות הנוער בנס ציונה שבו לפעילות.

$(function(){})

הילדים ובני הנוער, משבע תנועות הנוער הפעילות בעיר, לבשו נרגשים את מדי התנועות והגיעו לפעילות ראשונה לשנה זו, לצד ולמרות הגבלות הקורונה.

דוברות נ.צ.

נציגי ת. הנוער עם ראש העיר וחברת מ. העיר פז- ב"כיכר ת. הנוער"...

במחלקת נוער צעירים וקהילה עמלו בשבועות האחרונים במטרה להיערך לשנת הפעילות המיוחדת ולהתאים את התמיכה והתנאים, כך שיבטיחו את בטחון המדריכים והחניכים ויפעלו על פי ההנחיות של משרד הבריאות ומנהל חברה ונוער במשרד החינוך, הפעולות בתקופה הקרובה יועברו, בהתאם להנחיות במרחבים הפתוחים – בחצרות ובשטחים הצמודים למבני תנועות הנוער בעיר. מחלקת הנוער תשים דגש מיוחד בשנה זו על הגברת שיתופי הפעולה עם התנועות, חיבורים לקהילה, עידוד יוזמות משמעותיות ועשייה שיש בה ערך מוסף בנושאים חברתיים ,חיבור ותרומה לקהילה.

יומיים לפני פתיחת שנת הפעילות התקיימה פגישת היערכות מיוחדת של רכזי התנועות. הפגישה כללה שיח משותף עם כלל הרכזים החדשים והוותיקים אודות קיום הפעילויות והמענים לבני הנוער. את המפגש יזם מנהל תחום תנועות הנוער במחלקה לנוער וקהילה- נעם דוד שמלבד דגשי הבטיחות והפעילות של התנועות בעיר הדגיש את מחויבות ושותפות תנועות הנוער בתפקידי מפתח תחת שגרת הקורונה.

ראש העיר שמואל בוקסר ביקר בצהרי שישי בכל תנועות הנוער יחד עם מחזיקת תיק הנוער, מאיה פז שקולניק, והם התרשמו מקרוב מתחילת שנת הפעילות.

ראש העיר ברך את המדריכים והחניכים לשנה טובה ופורייה, מרובת עשיה ומשמעותית, גם במיוחד לאור אתגרי התקופה. עוד אמר ראש העיר לחברי התנועות ולהוריהם כי לצד האתגרים שמעלה שגרת הקורונה, היא מזמנת גם הזדמנויות לעשייה מצמיחה ומשמעותית עבור הנוער בעיר וכי עיריית נס ציונה תעשה את כל שניתן על מנת לשמור על בריאות חברי התנועות ולאפשר שיתופי פעולה עבור פעילות משמעותית ותורמת לקהילה

--------------------------

דוברות נ.צ.

בעירנו נס ציונה פועלות 7 תנועות וארגוני נוער הפעילות ב-9 סניפים שונים וביניהן: תנועת הנוער המקומית- המועדונצ'יק, הפועלת בבית הנץ (ברח' משה לוי), בבית הנוער (בסמוך לביה"ס הדר)ו 2 שלוחות במרכז הקהילתי ביד אליעזר ובמועדון בית העמק בשכונת הוואלי. הנוער העובד והלומד, צופים- שבט סהר בשכונת מליבו ושבט איתן בלב המושבה, מכבי צעיר ברח' תל אביב, בני עקיבא בשכונת לב המושבה ואיגי- ארגון הנוער הגאה הפועל בעיר לכתות ז-יב.

תנועת הנוער כנפיים של קרמבו תחל את שנת הפעילות בביה"ס לב המושבה ובהמשך להחלטת ראש העיר מתוכננת בהמשך השנה להעביר חלק מפעילות השכבה הבוגרת למבנה ייעודי שתקצה עיריית נס ציונה במיוחד עבור פעילותה.

ילדי העיר מכתות ג'- יב' מוזמנים להצטרף לתנועות הנוער וליהנות משנת פעילות מרתקת וחוויתית. פרטים נוספים ניתן לקבל אצל רכזי תנועות הנוער, בסניפים/שבטים/קנים ובמחלקת נוער וקהילה-08-9400959.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה