לאחר רצף איומים על גננת, העירייה התלוננה במשטרה כנגד האם המאיימת !

$(function(){})

עיריית נס ציונה מבטיחה לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לעקור מהשורש אירועי אלימות, כולל מילולית, בגנים, במערכת החינוך ובכלל.
האם טוענת: שגיתי, אבל הגננת פגעה קשה בבת שלי.

ארכיון

י

עוד "שיא" נשבר בעירנו ולא לחיוב.

לאחר סידרת ארועים בהם השמיעה אם איומים מילוליים קשים כלפי הגננת בגן בו מתחנכת בתה ולאחר שבבירור שנעשה ע"י נציגת מח' גנ"י היא שבה ואיימה...- החליטה העירייה להעביר את הטיפול לגורמי החוק והוגשה תלונה רשמית במשטרה.
האם צוטטה בפורטל מיי ציונה וטענה כי בתה מתקשה להסתגל לנהלי תקופת הקורונה ולכן הפריעה לא אחת לגננת. אך (לטענתה) במקום שהגננת תמצא דרך לטפל בבעיה, היא גילגלה אותה לאם ותבעה ממנה שוב ושוב לקחתה מהגן בשעה מוקדמת יותר. והיא למעשה מודה כי שגתה באיומים שהשמיעה, אך הגננת גרמה לכך בהתנהלותה.

אלא שדוברת העירייה, הילה עוזרי- קרופסקי מסרה כי "עיריית נס ציונה ומחלקת גני הילדים מעודדים שיח והידברות עם הורי הילדים באופן שוטף ורציף, בכל עניין, זאת כערך עליון ובמטרה להקשיב לרחשי ההורים ולתת מענה מיטבי לכל נושא שמובא לפתחנו. עם זאת, עיריית נס ציונה לא מקבלת שימוש בגילויי אלימות, איומים מילוליים או פיזים על צוותי חינוך ולכן עיריית נס ציונה תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לעקור מהשורש אירועי אלימות בגנים, במערכת החינוך ובכלל"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה