לא ניתן לממן בכספי הארנונה של תושבינו, רשויות אחרות ! היכונו לשביתת הרשויות ביום חמישי

$(function(){setImageBanner('796cd152-5d16-4023-ac34-3427a6b54130','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})


בלעדי ! הנהלת עיריית נס ציונה החליטה אמש להצטרף למאבק השילטון המקומי נגד "קרן הארנונה" בחוק ההסדרים .
גני הילדים לא ייפתחו ועדיין אין הנחיות לבתי הספר היסודיים. מוסדות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל.

ראו עוד ופרשנות.

חיים ביבס מול סמוטריץ !

הנהלת עיריית נס ציונה אישרה אתמול החלטה לפיה נס ציונה תצטרף למאבק. 

מרכז השלטון המקומי החליט על ההשבתה בישיבת חירום של 80 ראשי רשויות  שנערכה אתמול לקראת אישור תקציב המדינה. הרשויות המקומיות דורשות הסכם שכר ותנאי העסקה לסייעות, השלמת מחסור כיתות לימוד, וביטול קרן הארנונה. 

מרכז השלטון המקומי מאיים להשבית ביום חמישי הקרוב את בתי הספר העל יסודיים, את הסייעות בגנים ואת עובדי המנהלה בבתי הספר. בפועל צפוי הדבר להשבית את בתי הספר ולגרום להיעדרויות רבות של הורים מעבודה. ההשבתה לא תכלול את מוסדות החינוך המיוחד.
מרכז השלטון המקומי מסביר את ההחלטה בין היתר במחלוקת על שכר הסייעות ושכר המורים העל יסודיים, אבל נראה שהסיבה המרכזית למהלך היא ההתנגדות להקמת קרן הארנונה שתעביר כספים מרשויות שבשטחן נבנים עסקים רבים לרשויות שבשטחן נבנים מגורים, זאת במטרה לעודד בניית מגורים על חשבון תקציבי הרשויות המקומיות החזקות.

ממטה המאבק נמסר כי  "השלטון המקומי מאוחד ונחוש. אחרי חודשים של סחבת וחוסר מוכנות להקשיב אי אפשר לעבור על הנושאים האלו לסדר היום". הדרישות של מרכז השלטון המקומי: פתרון המשבר הלאומי של הסייעות בגני הילדים, מענה למחסור בכיתות לימוד, הסכם שכר למורי העל-יסודי, ביטול קרן הארנונה, עדכון תקציב מענקי איזון, עדכון מענקי פיתוח ועוד.

פ ר ש נ ו ת :

חשוב להבין, בניגוד ל"סיפורי דרעי" כי הנושא כלל לא קשור לצדק חברתי או סוציאליזם. אני בעד שהממשלה מתקציבה תתעדף פריפריה גאוגרפית וחברתית. אבל לא שתפגע ביכולת רשות מקומית כלשהי להשתמש בהכנסותיה כדי לשרת את תושביה. בל נשכח שמי שרכש דירה בעיר מצליחה, שילם וישלם שנים הרבה יותר תמורתה ממי שרכש ביישוב חלש. כאשר חלק משיקוליו הוא הרצון ליהנות מרמת שרותים גבוהה ובעיקר חינוך. באה הממשלה ולוקחת ממנו מיסים על הדירה פי שתיים שלוש מאשר התושב בעיר החלשה, אך עתה מתעתדת לפגוע באיכות חייו בכך שמנסה ליצור כביכול "שוויון" כלפי מטה בשרותים שהם מקבלים.

אבי בן דוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה