לא נעמוד ליד – נושיט יד.. - בסיסמה זו יתקיימו בנס ציונה ארועי יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים

$(function(){})

נס ציונה מצינת את יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים עם אירועים מגוונים המותאמים לקהלי יעד שונים: החל מצוותים מטפלים, בני נוער צוותי חינוך, קהל רחב ועוד.
האירועים השונים יעסקו בתפקידה החשוב של הקהילה במניעת אירועי אלימות נגד נשים.
האירועים בהובלת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ורד צברי מזרחי ופורום חשיבה הכולל נשים רבות ואיכותית: חברת המועצה פנינה זיו מחזיקת תיק נשים, יעל כהן ליבוביץ' סגנית מחלקת נוער קהילה וצעירים , אתי דואניס יו"ר ארגון ויצו, ד"ר אושרת אזולאי וטורי -רשות לביטחון קהילתי, עו"ס יעל שמולינזון, ע"וס אריק גינת ונועה ישי מהיחידה לטיפול באלימות במשפחה.

ביצפר 25015

 

השנה, בנוסף למגוון הפעילויות, חברה נס ציונה לקמפיין המודעות הארצי בשיתוף מרכז שלטון מקומי ואיגוד היועצות לקידום מעמד האישה וכותרתו: # מניעת אלימות כלפי נשים_ זה גם העסק שלי_ הקמפיין הייחודי מזמין בעלי ובעלות עסקים להירתם למאבק באלימות כלפי נשים ולחלק ללקוחותיהם ביום הבינלאומי החל ב 25.11.21 מידע שיכול להציל חיים: כרטיסיית מידע על נורות האזהרה בזוגיות ומרכזי התמיכה.

בעלי עסקים בנס ציונה שמעוניינים לקחת חלק בקמפיין מוזמנים להירשם באתר העירייה והם יקבלו ערכה הכוללת פוסטר וכרטיסיות מידע לחלוקה לקראת יום המאבק.

הפעילויות המגוונות השנה יכללו:

אירוע זום להשקת האפליקציה SAFE UP - יוצרות קהילה בטוחה. האפליקציה תייצר רשת קהילתית של נשים המסייעת להגן אחת על השנייה בזמן אמת ובלחיצת כפתור. מפגש החשיפה יתקיים ב 15.11.21 ומיועד עבור נשים שמעוניינות להצטרף למיזם כשומרות דרך.

בתאריך 20.11.21- יפתחו משחקי הליגה של נשות מאמנט נס ציונה בשילוב הרצאה של בר סטאר לשעבר שחקנית מאמאנט בהרצאתה " לנצח את אבא " – סיפורה של ילדה שגדלה בצל אב אלים

עדי גוזי, שכנתה של שירה איסקוב תגיע לנס ציונה ב 22.11.21 להרצאה -"מסע בעקבות סיפור חיים" בו תספר את סיפורה האישי כאשר הצליחה לחלץ את שכנתה בזמן שבעלה מכה אותה מכות מוות. עדי תדבר על הכח של כל אחד ואחת מאתנו להציל חיים.

האירוע המרכזי "להושיט יד" יכלול צעדה ברחבי העיר בשילוב תחנות פעילות ומיצג אומנותי. הצעדה בדגש על השירותים המסייעים לטיפול במאבק באלימות.

ראש העיר שמואל בוקסר: "יום המודעות השנה שם דגש חשוב על חלקה הפעיל של הקהילה במניעת אירועי אלימות כלפי נשים. מודעות לסימני האזהרה ונקיטת פעולות מנע יכולים להציל חיים. אני משוכנע שעסקים רבים בעיר יענו לקריאה שלנו וייקחו חלק פעיל בקמפיין של היום החשוב הזה.


מידע נוסף פרטים והרשמה באתר העירייה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה