לוגסי סגר עסקה ובוקסר צוחק אחרון. השמינייה הפכה לשביעייה ואבדה את הרוב במועצת העיר נס ציונה.

$(function(){setImageBanner('46dd4f4f-4912-41c5-a9ca-b3f71e75c887','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

יום דרמטי בפוליטיקה המקומית של נס ציונה. שמיניית האופוזיציה הלכה על כל הקופה והפסידה אותה בענק. לפי ההסכם, עמוס לוגסי ימונה לחצי קדנציה לתפקיד סגן ראש עיר ללא שכר ויקבל את ראשות ועדת בניין העיר.

פרסום ראשון באתר נס ציונה נט המקומון של נס ציונה

עשינו עסק לוגסי ובוקסר שוב בקואליציה אחת  תמונת ארכיון

הושלם המהפך הפוליטי בעירית נס ציונה לאחר שעמוס לוגסי זגזג בחזרה לקואליציה של בוקסר...

לאחר מלחמת ההתשה במשך השבועות האחרונים, המאבק הוכרע בניצחון חד משמעי של בוקסר, לאחר שהשביעיה שלו הפכה שוב לשמיניה... לאחר שעמוס לוגסי שהצטרף אליו לאחר הבחירות ונטש, חזר לחיק החם של הקואליציה ואפילו מבלי שיקבל משכורת עירונית...

הפוליטיקה המקומית בנס ציונה מפתיעה שוב. במהלך פוליטי מהיר אבדה האופוזיציה את הרוב  שהיה לה במועצת העיר, את היכולת ל"תקוע מקל בגלגלים", ולהשפיע על הניהול השוטף של עיריית נס ציונה 

הרוב לו היה זקוק ראש העיר שמואל בוקסר הושג באמצעות הסכם קואליציוני עם חבר מועצת העיר עמוס לוגסי.  עמוס יקבל את תפקיד סגן ראש העיר, למשך חצי קדנציה, אולם ללא שכר. וכן את תפקיד יושב ראש ועדת בניין עיר. בעוד שלפי ההצעה של השמינייה הוא היה אמור להתמנות לסגן ראש העיר נס ציונה בשכר מלא.

עוד באתר אירועי שבועות 2024  בנס ציונה והאזור 

 לפני כשעה הופצה הזמנה לישיבה שלא מן המנין ליום שני הקרוב, בה יועלה שוב לסדר היום מינוי סגנים, דירקטורים וכו, כפי שניסה ראש העיר להעביר בשעתו ולא הצליח, בהבדל היחידי והעיקרי, הפעם גם עמוס לוגסי יהיה סגן ראש עיר בתואר ולא בשכר למחצית הקדנציה ובעקבות כך יוכל להיות גם יושב ראש ועדת משנה לבניין עיר, התפקיד שמילא בעבר וכה חשק בו. ההזמנה מצורפת.

משפט סיום. טרם הצלחנו לקבל תגובה ממי מהמעורבים ועוד נשוב לנושא בהרחבה.

הזמנה לישיבת עיריית נס ציונה בה יאושר המינוי של לוגסי לסגן ראש עיר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה