לזכרה של אלין אהוד ז"ל: ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן בנס ציונה יצאו אתמול בבוקר לאירוע שתילה חגיגי,

$(function(){})

באווירת טו בשבט חגיגית יצאו אתמול כלל ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן בנס ציונה, הורים מלווים גננות וסייעות לאירוע שתילה בגינת הקטנטנים בארגמן. האירוע לזכרה של הילדה אלין אהוד ז"ל, תושבת השכונה.

ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן בנס ציונה יצאו אתמול בבוקר לאירוע שתילה חגיגי, לזכרה של אלין אהוד ז"ל

באווירת טו בשבט חגיגית יצאו אתמול כלל ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן בנס ציונה, הורים מלווים גננות וסיעות לאירוע שתילה בגינת הקטנטנים בארגמן. האירוע לזכרה של הילדה אלין אהוד ז"ל, תושבת השכונה.

במהלך הבוקר שתלו הילדים שתילי אמנון ותמר, בהדרכת עובדי אגף שפ"ע, נהנו ממוזיקת טו בשבט חגיגית ועל עמדות יצירה שהוצבו בגינה ביצעו פעולות יצירה בניהם הכנת ראש דשא וקישוט תיקים חגיגיים.

אירוע השתילה שהתקיים השבוע, מתחיל מסורת, לבקשת הוריה של אלין ז"ל, להנציח את זכרה באירוע משמח, בהשתתפות ילדי גני הילדים. תאריך אירוע שתילה בסמוך לטו בשבט נבחר, מאחר והוא מאפיין את אהבתה של אלין ז"ל לפרחים ולפעולת השתילה אותה אהבה לבצע עם משפחתה.

בתום האירוע הוצב לצד ערוגות הפרחים שלט: הגינה של אלין. השלט, בהמשך לאישור מועצת העיר לקרוא לגינת הקטנטנים על שמה של אלין אהוד ז"ל.

אלין אהוד ז"ל , ילדה בת שלוש וחצי נהרגה לאחר שנפגעה מגדר בטיחות שקרסה עליה ברחוב משה לרר בנס ציונה. לאחר מותה הוריה תרמו את קרניות עיניה. לאחר האירוע, חברי מליאת מועצת העיר אישרו פה אחד את המלצת ועדת השמות לקרוא לגינת הקטנטנים בשכונת ארגמן "הגינה של אלין" על שמה של אלין אהוד ז"ל. זאת לאור המקרה החריג והטרגי ובשל בקשת בני המשפחה להנציח את ביתם בגינה אותה אהבה ובה בילתה שעות רבות.

צפו בתמונות אירוע שתילה בגינת הקטנטנים בשכונת ארגמן בנס ציונה צילום דוברות העירייה

ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן באירוע שתילה חגיגי לזכרה של אלין אהוד זל

שותלים את הגינה של אלין אהוד זל

שותלים לזכרה של אלין אהוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה