למרות מאמציה - העירייה נאלצה להודיע כי גני הילדים לא יפעלו עד הצהריים.

$(function(){setImageBanner('578ca8df-4d69-44a3-8b31-06caf3c3a170','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

כתבה ערוכה מחדש: למרות הודעתו האופטימית של ראש העיר אמש, גני הילדים העירוניים לא פועלים ורק הצהרונים יופעלו מהצהריים. וכך נאלצו הורים רבים שלא חיפשו פיתרונות להבוקר, לעמוד בפני שוקת שבורה
בתגובה- יו"ר הנהגת הורי גנ"י דנה שחק כץ: "אני מתביישת שזה מה שמייצג את החינוך בארץ ומודה לעיריה על כל המאמצים העילאיים שנעשים!״
יו"ר הנהגת ההורים היישובית בני בוחניק תוקף את ההסתדרות ומאשימה בהשבתה לא חוקית !
גני החינוך המיוחד פועלים וכך גם מסגרות בתי הספר עבור תלמידי א-ג, חינוך מיוחד, וכיתות הצהרון .ו"נחמה" להורים התקועים..- לאור השביתה, ברכת נס גלים נפתחה הבוקר במחיר מיוחד של 10 ש"ח לתושבי נס ציונה.

פייסבוק

כך הודיע ראש העיר בדף הפייסבוק שלו אמש:

אני מבקש לעדכן שאני וצוות העירייה עושים מאמצים גדולים על מנת לאייש את מוסדות החינוך לאור השביתה שתימשך גם מחר.

• גני הילדים – יופעלו בשעות 9:00 - 14:00, לכל ילדי הגנים, כולל ארוחת בוקר, ללא תוספת תשלום. הצוות יורכב מסייעות הגנים, מפעילות הצהרונים ועובדות עירייה שנרתמו לסייע.

וכך הודיעה העירייה הבוקר:

חרף כל המאמצים וההכנות של הרשות במטרה לפתוח את גני הילדים הבוקר, בשל הודעת ההסתדרות לסייעות שלא לקבל ילדים לגן היום- לא ניתן לפתוח את גני הילדים.
עיריית נס ציונה עשתה כל אשר ביכולתה בכדי לקיים פעילות סדירה לילדי הגנים, למרות שביתת הסתדרות המורים. לאור החרפת השביתה, וכפי שקרה ברוב רשויות הארץ, לא ניתן לפתוח את המסגרות בגנים היום.
*לאור האמור, לא תתקיים היום פעילות בגני הילדים*.
פעילות הצהרון תתקיים כסדרה החל מהשעה 14:00.
*גני החינוך המיוחד יפעלו כסדרם*
*מסגרות בתי הספר עבור תלמידי א-ג, חינוך מיוחד, וכיתות הצהרון מתקיימות*
מסקנה שלנו:
אולי זה לא מתפקידה של העירייה לייצר פתרונות בכל מחיר, גם כאשר ידיה קשורות מצד אחד על ידי הסתדרות המורים והגננות ומצד שני ע"י ההסתדרות בייצגה את הסייעות.  אבל, עיריית נס ציונה לפחות ניסתה למצוא פתרונות בעזרת מפעילי הצהרונים ועדיין העסק לא צלח בחלקו ורק גרם לתסכול ומירמור.
המלצה שלנו לפעם הבאה: תסתפקו בפתיחת כל מה שקשור לחינוך המיוחדוליתר הילדים- דאגו  למרכזי פעילות במבני ציבור להורים/ סבים וילדיהם. את זה תוכלו לעשות היטב באמצעים שלרשותכם וללא תלות באחרים. בסופו של יום, השלטון המקומי לא חייב לפתור את כל בעיות המדינה ומוטב שהתושבים יפנימו זאת.
ח ב ל !
--------------------------------------------------------------------------
יצויין כי בהנהגת ההורים סבורים כי כי אין זה דבר פשוט בכלל העובדה שהחינוך המיוחד פועל וכי המסגרות של א'-ג' בבתי הספר פועלים וזהו הישג נטו של הרשות.
וכך הגיבה יו"ר הנהגת הורי גני הילדים דנה שחק כץ :

״אנו מודים לכל מי שלקח חלק בניסיון לייצר מעט רגעים של יציבות לילדי הגנים, אחרי שנתיים של חוסר יציבות בכל תחום אפשרי.
יש לנו ילדי גנים שעברו טלטלות בשנים האחרונות אך לצערנו למרות כל מאמצי הרשות אין אחד בשרשרת משרת החינוך שאשא-ביטון, הסתדרות המורים והסתדרות המעוף האחראית על הסייעות שחושבים לרגע על נפש הילדים שלנו! על הנזק שנעשה להם. המטרה כבר לא תושג אין ממשלה - וגם אם כן אסור שזה יעשה בצורה הזו. הדבר היחיד שמושג פה זו פגיעה מתמדת בילדים והצהרה על "החשיבות" של הילדים שלנו בפני המערכת.
אני מתביישת שזה מה שמייצג את החינוך בארץ ומודה לעיריה על כל המאמצים העילאיים שנעשים!״
מעבר לכך, פירסם יו"ר הנהגת ההורים בני בוחניק (כתגובה ועל דעתו האישית בלבד) את הפוסט הבא:
רשות יקרה! תודה!
האשמה הבוקר עוברת להסתדרות הכללית שפתחה בסוג של שביתה איטלקית בתוך שביתה וזה שלא כחוק (וללא שום סכסוך עבודה). הם מצטרפים לרשימה ארוכה של גורמים שפשוט הפכו את הילדים שלנו לשק חבטות! משרד החינוך, משרד האוצר והסתדרות המורים שלא בוחלים להשתמש בילדים כתחמושת למאבקים!
לא ניתן לזה יד.
הרשות עשתה 200% ממה שיכלה כדי לקיים מערכת עובדת. ואין מה לכעוס עליכם - להיפך! אנחנו מחזקים אתכם על החלטה אמיצה וראויה שלא להפקיר את הילדים.
אנחנו ההורים עומדים מאחרי ההחלטה האמיצה של הרשות לעשות הכל כולל הכל כדי לנסות לקיים שגרה! גם אם זה הצליח חלקית (חינוך מיוחד ובתי ספר צהרוני בוקר) - אנחנו מחזקים את ידכם להמשך הדרך.
ללא הירתמות הרשות - ילדי החינוך המיוחד בעיר היו מופקרים. ללא הירתמות הרשות והמפעילים - ילדי הצהרון לא היו מגיעים לפעילות בוקר! כל הכבוד.
לצערנו עושה רושם שאנחנו נכנסים לכאוס ארוך ולא קצר - ובטוחים שתמשיכו לעשות הכל כדי לסייע לנו ההורים לקיים שגרה נורמלית לילדים וזאת אחרי שנתיים נוראיות.
אתם היחידים שעמדו לצידנו ועומדים לצידנו - שלא תישבר רוחכם. ישר כח
עיריה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה