למרות משבר ההשקות בהייטק: חברת Connvas, מנס ציונה השלימה סיבוב גיוס Safe

$(function(){setImageBanner('66033398-454c-47fc-94b8-7190155e5c31','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

Connvas מפתחת פתרונות לשיתוף מידע עשיר בזמן אמת בין רכבים, הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים ותשתיות תחבורה, ומציעה כלי להורדה משמעותית של מספר תאונות הדרכים ושיפור חווית הנסיעה

חגית בוברמן

הצוות המוביל:
מימין: דורון פרץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי
באמצע: דני פרידמן, מנכ"ל, ומייסד-שותף
משמאל: ירון עברון, נשיא, COO, ומייסד-שותף

למרות משבר ההשקות בהייטק: חברת Connvas, מנס ציונה השלימה סיבוב גיוס Safe


חברת Connvas, בהובלת היזמים ירון עברון, שהינו גם משקיע בחברה, ודני פרידמן, השלימה סיבוב גיוס Safe בסך של כ 2.7 מליון שקלים מאנג’לים , בסיוע HiFund מקבוצת הייסנטר – תאגיד השקעות הון סיכון בחיפה


חברת Connvas, בהובלת היזמים ירון עברון ודני פרידמן, גייסה 2.7 מיליון שקלים במסגרת סבב הסיד של החברה. את הגיוס הובילו ירון עברון ומספר אנג'לים, אשר השקיעו יחד כ-2.7 מיליון שקלים.
טכנולוגיות החברה מאפשרות שיתוף מידע עשיר בזמן אמת בין תשתיות בצמתים ובמעברי חצייה לבין כלי רכב והולכי רגל, רוכבי אופניים ורוכבי קורקינטים. בהמשך, תוכל הטכנולוגיה לחבר בין רכבים לרכבים ולשאר כלי התחבורה והולכי הרגל, ובכך ליצור סביבת מוביליטי בטוחה, חכמה ויעילה יותר. את Convass מובילים דני פרידמן, אשר משמש בחברה כמנכ"ל ומייסד-שותף, וירון עברון, אשר משמש כנשיא,COO ומייסד שותף. עברון היה אחד ממייסדי Moovit אשר נמכרה לאינטל בכמיליארד דולר ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום התחבורה החכמה.

HiFund מקבוצת הייסנטר, הוא תאגיד השקעות הון סיכון בבעלות החברה הכלכלית חיפה, העוסק בקידום חברות הזנק טכנולוגיות בעיר חיפה, והינו חלק מהאג'נדה של העיר חיפה לפיתוח וקידום האקוסיסטם היזמי טכנולוגי בעיר. הפעילות של HiFund היא חלק מהפעילויות המקיפות של חברת HiCenter, מרכז ליזמות עסקית וטכנולוגית בחיפה, המעניקה לחברות סטארט אפ בעיר סיוע עסקי, סיוע בגיוס כספים ואף תמריצים ישירים במגוון תכניות.

ליאור חנוכה, מנכ"ל הייסנטר ו-HiFund: "אנו שמחים מאוד לסייע לחברת Connvas בגיוס משקיעים באמצעות פלטפורמת HiFund, אשר מוכיחה את יעילותה ותרומתה האסטרטגית לסטארטאפים דווקא בתקופה שבה יש קושי לגייס, כפי שהשוק חווה כיום. הצלחת הגיוס אינה מקרית – Connvas נושאת איתה פוטנציאל עצום לפיתוח ושיווק פתרונות חכמים לבעיות תאונות הדרכים בערים, והניסיון של היזמים מדבר בעד עצמו. בחודשים האחרונים חיברנו את היזמים עם משקיעים המעוניינים להשקיע בחברות טכנולוגיה ישראליות ולהיות חלק מהצלחת ההייטק הישראלי. אנו בייחוד גאים בחיבור בין החברה לעיר חיפה שהוא חלק מהחזון של הייסנטר לקידום ופיתוח ההייטק בעיר. המומחיות והניסיון של צוות HiFund, לצד הידע, הקשרים, והיכולות של הצוותים המקצועיים שלHiCenter, מאפשרים לחברות גישה אסטרטגית להשקעות הון סיכון והגדלת פוטנציאל הצלחת החברה" .

דני פרדימן,מנכ"ל ומייסד-שותף ב Connvas: "אנו ב ConnVAS שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המוצלח עם HiFund, ומעריכים את המאמץ המתמשך הן בתחום גיוס הכסף, אשר סייע לחברה לסגור את סיבוב הסייף, אך עוד יותר מכך עבור הפעילות המתמשכת לחיבור החברה לגורמים העירוניים הרלוונטיים במטרה להחדיר את פתרונות החברה לתשתיות התחבורה של העיר חיפה. כחברה חיפאית, אנו רואים בעיר חיפה יעד מרכזי עבור פתרונותינו כבר בשלבים הראשונים"

הטכנולוגיה של Connvas עתידה להפחית משמעותית את תאונות הדרכים - לפי מחקרים בעולם 60%-40% מתאונות הדרכים בערים קורות בצמתים ובמעברי חצייה. הפתרון הטכנולוגי של Connvas מציע חיבור לתשתיות כגון מעברי חצייה ובקרי רמזור המאפשרים לקבל ולספק מידע בזמן אמת יחד עם שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמוAI   המזהה אובייקטיבים ומצבים בזמן אמת ויכולות V2X. שילוב זה מאפשר לנהל את הסביבה התחבורתית בצורה חכמה הרבה יותר ע״י זיהוי מצבים והשפעה על התשתיות הרלוונטיות בזמן אמת ואפשרות לקבל מעברי חצייה וצמתים בטוחים, חכמים ויעלים יותר. לחברה שיתוף פעולה עם אחת מחמש חברות הרמזורים הפועלות בארץ, לצורך יישום פתרונות להגברת הבטיחות והאכיפה בצמתים מרומזרים. כחלק משיתוף פעולה זה ביצעה החברה ניסוי מוצלח במספר צמתים חיים אשר הדגימו את טכנולוגיית החברה.

***
ליאור חנוכה, מנכ"ל הייסנטר: "אנו שמחים מאוד לסייע לחברת Connvas בגיוס משקיעי אנג׳ל באמצעות HiFund, אשר מוכיחה את יעילותה ותרומתה האסטרטגית לסטארטאפים דווקא בתקופה שבה יש קושי לגייס, כפי השוק חווה כיום. אנו בייחוד גאים בחיבור בין החברה לעיר חיפה שהוא חלק מהחזון של הייסנטר לקידום ופיתוח ההייטק בעיר. המומחיות והניסיון של צוות HiFund, לצד הידע, הקשרים, והיכולות של הצוותים המקצועיים של (או עברית או אנגלית)HiCenter, מאפשרים לחברות גישה אסטרטגית להשקעות הון סיכון והגדלת פוטנציאל הצלחת החברה" .
***
היזמים: ירון עברון, בעברו מייסד שותף של חברת Moovit שנמכרה לאינטל בכמיליארד דולר; דני פרידמן בעברו מייסד ו-CTO ב- Saguna Networks

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה