לנשים בלבד ! אתמול התקיימה פתיחה חגיגית של שיל"א – שרות יעוץ לאישה, שרות חדש וייחודי לנס ציונה

$(function(){setImageBanner('e7f2912f-dae6-4cac-9d4b-284398ae56cf','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

השירות החדש הוקם בשיתוף פעולה של עיריית נס ציונה, אגף הרווחה, יועצת ראש העיר למעמד האישה ומשרד הרווחה והשירותים החברתיים, במטרה לענות על צורך קיים עבור נשים הזקוקות ליעוץ, הכוונה, הדרכה או מידע לצורך מיצוי זכויותיהן.

יח"צ

שיל"א יפעל כשלוחה של שי"ל – שרות יעוץ לאזרח, הקיים בעיר ובערים רבות נוספות בארץ ובמסגרתו יכולים אזרחים לפנות לקבלת ייעוץ בנוגע לזכויותיהם.

הייעוץ בשיל''א ניתן על ידי מתנדבות, עורכות דין, יועצות פיננסיות, מומחיות בביטוח ובתחומים נוספים, המסייעות לתושבות לקבל מידע ולמצות את זכויותיהן במגוון תחומי החיים. הייחודיות של השירות החדש הינה לא רק במתן במענה אד הוק, אלא במעטפת הוליסטית של רצף שירותים- מול מסגרות פנים וחוץ עירוניות, ליווי אישי, סדנאות ועוד והוא ניתן ללא עלות ובסודיות מוחלטת.


באירוע הפתיחה החגיגי השתתפו סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנכ"לית העירייה עו"ד דפנה קירו כהן, מנהל אגף הרווחה עמיר קשי וסגניתו ענת לוין, אסתי סיני, מנהלת שי''ל ארצית, יועצת ראש העיר למעמד האישה ורד צברי מזרחי , ימית בנודיז מנהלת שיל"א, מנהלת המחלקה להתנדבות יעל בן נון והמתנדבות היקרות . באירוע הוסר הלוט מעל שלט הבניין והמשתתפים נשאו ברכות.


ראש העיר שמואל בוקסר הנמצא בחופשה פרטית בחו"ל, מסר ברכות לנוכחים ואמר: בנס ציונה אנחנו לא רק מדברים על שוויון. אנחנו פועלים למען המטרה. החזון העירוני לקידום מעמד האישה מיושם על ידי תוכנית עבודה סדורה הכוללת פיתוח שירותים ייעודיים ומקצועיים שנועדו לתת מענה לצרכים אמיתיים. השרות החדש שמעניק שיל"א הוא צעד משמעותי קדימה ואני מזמין את נשות העיר להגיע ולקבל יעוץ ומידע שיעזרו להם במיצוי זכויות.


סגנית ראש העיר סמדר אהרוני אמרה: ללא ספק שרות חדש וחשוב לנשים המהווה חלק ממדיניות כוללת אותה מוביל ראש העיר מאז תחילת כהונתו. השרות הייעודי יפתח פתח למגזרים נוספים בכללם המגזר הדתי. ברצוני להודות למתנדבי שי"ל ושיל"א העושים עבודה נאמנה למען תושבי העיר ולכל העוסקים במלאכה.


מנכל"ית העירייה, דפנה קירו כהן אמרה באירוע כי היא רואה בפתיחת השירות של שיל"א צעד נוסף בהגשמת החזון העירוני של ראש העיר לשוויון מגדרי עבור תושבי ותושבות העיר. היוזמה אשר קודמה על ידי המנכ"לית יחד עם היועצת למעמד האישה ומרכז שי"ל, הנה חלק משירותים ומענים חדשים שפותחו בעירייה ושנועדו להקל בתהליך של מיצוי זכויות. השירות יאפשר יישום חקיקה ענפה הנועדה להגן ולתעדף נשים ועל מנת שלא תישאר חוק יבש שלא משרת את תכליתו. שירות שיל"א החדש, בעזרת המתנדבים הנפלאים שבמרכז ידעו לתת את השירות הייחודי לנשים, בתחומים הייחודים להן.


אסתי סיני מנהלת שי''ל ארצית שיבחה את שי"ל נס ציונה בניהולה של דיאנה גיא כאחד הסניפים המובילים בארץ המהווה דוגמא ומופת לניהול מקצועי, יוזמות ופיתוח שירותים ייחודיים כמו גם את החלוציות בהקמת שיל׳א- שירות ייחודי וראשוני מסוגו שיפעל תחת שיל הארצי

מתנדבות שיל"א יחלו לקבל קהל החל מהשבוע הבא, 1.11.21 בבית שי"ל, רח' השריון 9א, פעמיים בשבוע - בימים ב' 16:00-18:00, ה' 8:00-10:00. נשות העיר מוזמנות לקבוע פגישת ייעוץ בטל' 08-9407984, [email protected] ולהגיע בכדי לקבל יעוץ והכוונה ולמצות את זכויותיהן בעבודה, בתא המשפחתי ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה