לראשונה בנס ציונה - יפתח גן ילדים עירוני מונטסורי עבור ילדי גן חובה.

$(function(){setImageBanner('3502058f-28eb-48b4-8f35-995f5521e35d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כל אחד יכול לבחור - בשנת תשפ"ה מתרחב המסלול המונטסורי בנס ציונה. לראשונה- יפתח גן ילדים עירוני מונטסורי עבור ילדי גן חובה.
שימו לב לעדכון: מפגש חשיפה עבור ילדי העולים לכיתה א' יתקיים ביום ג', 16.1.24, יתקיים בשעה 19:00

גן ילדים מונטסורי בנס ציונה

לראשונה בנס ציונה - יפתח גן ילדים עירוני מונטסורי עבור ילדי גן חובה.

מסלול הלימודים המונטסורי בעיר ממשיך לצמוח. המסלול אשר החל לפעול בעיר בשנת תשפ"ג עבור כלל ילדי העיר העולים לכיתה א', ממשיך להתרחב. בשנת תשפ"ה ילמדו בביה"ס בן צבי 3 שכבות: כיתות א', ב' וג'. בנוסף, יפתח בעיר לראשונה גן ילדים עירוני ומפוקח ברוח החינוך המונטסורי- עבור ילדי גן חובה

בהמשך למדיניות העירונית הדוגלת בפלורליזם חינוכי, קיימים בעיר היום ארבעה זרמי חינוך שונים: חינוך ממלכתי, חינוך ממלכתי דתי, חינוך אנתרופוסופי ומסלול חינוך מונטסורי צומח.

עמדות טעינה לרכב חשמלי בנס ציונה. את העמדות תציב חברת מילגם EV-Edge

זרמי החינוך הנוספים, נפתחים בהמשך למדיניות העירונית הדוגלת בחינוך פלורליסטי – על פי ביקוש מצד ההורים ותוך שיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך.

שיטת הלימוד המונטסורית דוגלת בחופש הבחירה של הילד, תוך אמונה בכוחו של הילד לרכוש כישורים כבר בגיל הרך, על ידי למידה באמצעות התנסות בסביבה, ניסוי וטעיה. עוד דוגלת השיטה המונטסורית בחשיבות שבפיתוח יכולות מוטוריות, חיזוק השליטה בגוף ופיתוח העצמאות כבר מגיל צעיר, על ידי מתן משקל רב לעזרי למידה המסייעים לילדים לפתח מיומנויות באמצעות התנסות מתמדת. כל אלו, במטרה שיהפכו לבוגרים בטוחים בעצמם ובכישוריהם.

ראש העיר שמואל בוקסר: "אנחנו ממשיכים להרחיב את מסלול החינוך המונטסורי כחלק מתפיסה חינוכית פלורליסטית רחבה לפיה, אנחנו מאפשרים להורים לבחור את המסלול החינוכי בו ילמדו ילדיהם – על פי דרכם, אמונתם והצרכים של הילד/ה. נמשיך ככל יכולתנו לעודד את חופש הבחירה גם על ידי פתיחה או הרחבה של זרמי חינוך שונים וגם על ידי מסלולים ומגמות בתוך החינוך הממלכתי – אשר מעודדות פיתוח אישי ומצוינות, באופן אינדיבידואלי ומותאם עבור כל ילד וילדה.

עוד באתר דרום אדום בנס ציונה 

מנהלת אגף החינוך אסתי יוסף: "מערכת החינוך בנס ציונה מאמינה ביכולת הבחירה והגיוון , כדי שכל ילד והורה ימצאו את מקומם וכדי שחווית הלמידה תהיה רלוונטית , מצמיחה פעילה ומשמעותית . ביה"ס בן צבי מוביל ומכשיר את הצוות החינוכי להטמעת המיומנויות הנדרשות וצומח עם השינוי".

הורים שילדיהם בגילאים הרלוונטים – עולים לגן חובה, או כיתה א' מוזמנים להגיע לערבי החשיפה בהם יינתן מידע מפורט על שיטת הלימוד ועל המסלול הצומח בעיר:

מפגשי הכרות והרשמה גן ילדים מונטסורי בנס ציונה

מפגש חשיפה עבור ילדי העולים לכיתה א' יתקיים ביום ג', 16.1.24, יתקיים בשעה 19:00 ולא בשעה 20:00  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה