לראשונה בתולדות נס ציונה יצויין חודש הגאווה בעיר בפעילות עירונית מגוונת

$(function(){})

במסגרת חודש הגאווה ייתלה דגל הגאווה לראשונה על בניין העירייה ובמהלך השבוע הראשון של יוני יתקיימו מספר הרצאות עבור צוותי חינוך ועבור בני נוער בדגש על הנושאים: קבלת השונה, שבירת סטיגמות ושמירה על שיח מכבד, כולל הרצאתו של דולב רז, כוכב נינג'ה ישראל ודראג קווין.

ראש העיר שמואל בוקסר: הקהילה הגאה היא חלק בלתי נפרד מקהילת נס ציונה

פרטי

לראשונה, מציינת עיריית נס ציונה את חודש הגאווה, מחבקת את הקהילה הגאה וקוראת לכלל תושבי העיר לגלות סבלנות, סובלנות קבלה והכלה של כלל אוכלוסיות העיר באשר הן.

במסגרת ההרצאות לנוער, דולב רז, כוכב נינג'ה ישראל ודראג קווין יגיע לספר את סיפורו האישי. בין היתר יספר דולב, על המתח בין היותו ספורטאי ביום ודראג קווין בלילה, על חווית ההתמודדות עם טוקבקיסטים ומגיבים ברשתות ועל שבירת סטיגמות ופרדיגמות בתוך הקהילה ומחוצה לה.

בני הנוער כבר עובדים על יצירת סרטון הסברה שיכלול סיפורים אישיים ומידע על הקהילה הגאה.

גל ויינשטיין, עובדת סוציאלית מבית דרור, תרצה לצוותי חינוך בנושאי מגדר, נטיות מיניות ועל המאפיינים והצרכים של נוער להט"ב בסיכון. במסגרת ההרצאה יינתנו קווים מנחים לליווי ומתן סיוע לנוער להט"ב.

תחום נוער וצעירים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נס ציונה נותן מענה טיפולי, פרטני וקבוצתי לבני נוער וצעירים בגלאי 13-25. המענה כולל ליווי אישי לבני נוער וצעירים להט"בים סביב התמודדותם עם הזהות המינית. ניתן לפנות לעו"ס רעות לוי, אשר עברה הכשרה של משרד העבודה והרווחה בתחום הלהט"ב בטלפון: 086996422

בשנתיים האחרונות החלה פעילות תנועת הנוער איגי בנס ציונה. בני הנוער נפגשים אחת לשבוע ומקימים פעילות משותפת. נערים ונערות אשר מעוניינים להצטרף לפעילות התנועה מוזמנים לפנות למחלקת הנוער

ראש העיר שמואל בוקסר: הקהילה הגאה היא חלק בלתי נפרד מקהילת נס ציונה. אני מאמין שמחובתי כראש העיר, לפעול לקידום שיח של סובלנות והכלה, לא רק כלפי הקהילה הגאה אלא לכלל אוכלוסיות העיר, באשר הן. כרשות פלורליסטית, עיריית נס ציונה מחויבת להכיר בצרכי הקהילה הגאה ולהבטיח לחברי וחברות הקהילה שוויון זכויות, פיתוח מענים ייעודיים והכי חשוב- שמירה על מרחב מכבד וסובלני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה