מאות השתתפו הערב במחאת נס ציונה, למרות החום הכבד.

$(function(){})

יש לנו "כח" והתמדה, אמרו מובילי המחאה, לרגל השבוע ה28 (כח) לקיומה. אומרים: חורבן הבית השלישי מעבר לפינה ורק נחישות והתמדת המפגינים ברחבי הארץ עשויים למנוע זאת.
וזו כבר מסורת: ריקוד הדגלים לסיום המחאה. ראו בוידאו

מחאת נס ציונה

מחאת נס ציונה מתחזקת משבוע לשבוע. זה השבוע ה28 להפגנות המחאה.

להלן הדברים שנאמרו שם הערב:

מחאת נס ציונה
ד״ר גייל טלשיר פוליטולוגית מהאוניברסיטה העיברית הסבירה:
היום אנחנו מציינים שבעה חודשים לבליץ החקיקה האנטי דמוקרטית שרק מכוון לרכז את כל העוצמה בממשלת ישראל. לא ניתן. ההערב אנחנו לקראת שבוע מרכזי, שבוע בו המחאה צועדת שלב נוסף, שבוע שהם רוצים לעלות להצבעה את חוק עילת הסבירות. הם רוצים לקדם עליונות יהודית דרך הפרדה בין הזהות היהודית והדמוקרטית. לכן הם מקדמים את חוקי ההפיכה. הממשלה הזאת היא נגד העם והיא פועלת רק למען עצמה. מושחתים נמאסתם.
כאשר ממשל מאבד את דרכו עילת הסבירות היא הפתח לשחיתות בכל הדרגים. לא ניתן לחוק זה לעבור.
הרעה בחודש אב לא נפתחת מצפון אלא מירושלים. מאחלים לך ראש הממשלה שתתאושש אבל גם שתתעשת!!!

מחאת נס ציונה

ח״כ ולדימיר בליאק מיש עתיד הגיע כדי להתריע: 

הם חשבו שאנחנו נוותר ונתעייף אבל זה לא יקרה כי אנחנו נלחמים על עתיד הילדים שלנו ועל הדמוקרטיה. זאת המחאה הכי יפה, צודקת ודומקרטית ואין לי ספק שננצח. מחר בבוקר אנחנו חוזרים לקרב בוועדת החוקה, וועדת ההפיכה, אנחנו באים להילחם בחוק הסבירות, בביטול שלטון החוק במדינת ישראל ואסור שזה יקרה. הם רוצים והם לא מסתירים את זה לפטר את היועמ"ש . זאת פשוט ממשלה הכי עלובה וכושלת בתולדות המדינה. עליתי לפני עשרים וחמש שנים מברית המועצות הדיקטטורית. אני מתחייב לעשות ככל יכלתי לא לאפשר להפוך את ישראל לדיקטטורה. אני וכל חברי לאופוזיציה לא נתפשר על קוצו של יוד בשמירתנו על הדמוקרטיה בישראל.

מחאת נס ציונה

יאיר בר-און יזם הייטק שיתף אותנו בדאגתו:

אני אב לשלושה, שניים משרתים בצה״ל. מנכ״ל חברת הייטק ומודאג כי עולם ההייטק נהרס ומתמוטט לנגד עינינו. השבוע צפויה הכנסת לבטל את עילת הסבירות. בושה!!!
חברי התומך ברפורמה הסכים איתי כאשר נפגשנו והחלטנו שעלינו לעצור יחד את חורבן בית שלישי. הביעו דעתכם בלי רעל ובלי עלבונות וכך נוכל להגיע להסכמות כדי שהבית לא ישרף. אני קורא לחברי הכנס הבודדים בקואליציה המבינים את המשמעות של חורבן בית שלישי. עצרו את החקיקה!!!
אין לנו ארץ אחרת.

וזו כבר מסורת: ריקוד הדגלים לסיום המחאה. ראו בוידאו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה